1 Ağustos 2014 Cuma

Film ve Dizili Mim

Mert beni mim'lemiş,ay çok sevdim, seyehat notlarından önce yazıp bitirmek isterim. Mim'in konusu sıkıcı "ay en sevdiğiniz" film ya da dizi gibi değil, tam tersine sizin hiç sevmediğiniz filmler. Benim şahsen kült olup, yerlere göklere sığmayan filmler arasında sevmediklerim de var. En 2-3 demiş, bendekiler şöyle efendim; dileyen mim'i alabilir. Ölüyom yorgunluktan.

1-İncir Reçeli
Dünya'nın en sümüklü filmi. Aids derneği virali. Beni cezbetmiyor böyle işler.
















2- Hayatımda leke gibi taşıdığım Romantik Komedi.
Filme girip para vermiştim. Gerçi o zaman kafamı dağıtmak istediğim zamanlardı. Rezalet. Amerikan çakması gençlik komedilerine tahamül edemiyorum.












3-Avatar.
Buram buram dijital kokan işler bana mühendislik harikası gibi değil kolaya kaçmak gibi geliyor. Mimikler, monologlar, gerçek oyunculuk ne biliyim ya. Hayatımıza ilerde fazlası ile girecekleri için beni korkutuyor hepsi. Şu iyrençliğe bak -.-













4-Batman ve diğer yancıları (Sıpaydır felan) 
Hepsi de bir amerikan kültürünü övmeler , güçlüler güçsüzler, renkli kıyafetler bilmem ne.


4 yorum:

  1. Avatar dünyanın en kötü filmi, net. Sıfır duygu, sıfır sinematografi. Böğğğ.

    Hepsine eyvallah da Batman'i ayırsak, ona kıyamam :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum yaa beni hiç cezbetmediler şu zamana kadar malesef

      Sil
  2. Ay o İncir Reçeli AIDS derneği virali bile değil, dernek açıklama yapmıştı "Allahım HIV ile ilgili her şey ya yanlış ya çarpıtılmış filmde?!" diye. Ben çok güzel taklidini yapıyorum, bir gün sana da yapiyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonra burdaki adamcağız ne ünlü oldu, ergenlik sürecinin bir dönemi artık "halil sezai süreci" olarak literatüre geçti.

      Sil