8 Temmuz 2014 Salı

Törpülenen Hüzünler ve Tüm Güzel Yaz Dilekleri

Biraz yazmadım. Olmasını istediğim, beklediğim şeyler vardı. Dileklerim birikmiş. 10 gündür oruç da olunca biraz günlere uyum sağlamaya çalıştım. Saatler uzun, yemek ve sahur birbirine yakın, hafta içi zaman çabuk geçse de haftasonları öldüm sıkıntıdan. Bol bol akşamları evde yemek yapıp Müge ile bayıldık. Ara verdiğim kitaplara geri döndüm. İftardan sonra korkunç uykular uyuyorum. Sahur'a ise bazen yerim kalıyor, bazen kalmıyor. Ama 10 gündür kendime güzel yemekler yapıp, akşamları mutlu kalkıyorum sofradan. Güzel dilekler biriktiriyorum içimde. Bakın bir akşam ballı hardallı bişiler pişirdim, sanırım harika ötesi olmuştu. Bu da atmosfere gaz olarak çıkacak ben. Kışın aldığım fazla kilolardan kurtuldum. Şuan güncel rakam 44,900

Yaklaşık 20 günüm, yurt dışına gönderdiğim paketin ulaşmasını beklemekle geçti. Tanrım. Sanırım bir daha lokal imkanları kullanmayacağım. Acaba bişi mi oldu, acaba açıldı mı, acaba kayboldu mu, çalındı mı halisünasyonları içinde paket ulaştı. Güzel bir süpriz oldu.

Galatasarayımızın yeni teknik adamı hayırlı olsun, dün geldi, hoşgelmiş. Anlaşma ve kutlamalara istinaden bu yeni İtalyan adama pizza yaptım, koca bi tepsiden sadece 1 dilim yiyebildim, hamurunu pek sevmedim ama fırında ilk denememdi hdsjadgasj Cesare Prandelli Bizde Böyle!

Canan bana izin dönüşü bu tatlı bardak altlarını getirmiş, bir kutu pişmaniye ile birlikte otelde dolabıma koymuş, üzerinden tatlış notlar felan, geçenlerde aldığım kitabın ve kahvenin rövanşı gibi, çok mutlu oldum. Pişmanlıklarımızdan ders çıkartmak için pişmaniye iyi bir seçim, hıımm hıımm :)

Bu Perşembe eski ev arkadaşım Ayşegül İstanbul'a geliyor, 2 gün bende kalacak, sonra tuttuğu eve geçecek. Sevinç'i de alıp, girls night out yapacaz. Çok özledim ikisini de ^^

William, Booking.com 'a çok tatlı bir yorum yazmış, Opera ile ilgili, yine Hollanda'dan bir başka misafir de bana hitaben bişiler bırakmış Booking.com'a. Hüzünlerimi törpülüyorsunuz, iyi ki varsınız, sizleri çok seviyorum.



Vallahi oruçlarımı, Sabahattin Ali'nin kitaplarına, schengen evraklarına ve işten geldikten sonra mutfakta yaptığım işlere tutturdum Allah affetsin. Geriye 18 gün kaldı. Yani planlarımın dışında bişi olmazsa. Gidiyorum ben, çok sıkıldım. Evet, efsane Ayvalık tatilimin tarihleri aşağı yukarı belli oldu. Hatta bu sene 1-2 gün tek kalma şansım bile olabilir. Bizimkiler Almanya'dakilerle bir yerlere gidecekler. O arada Tuna ve manita tayfası gelecek. İşte ben o aaaannnnn tükeneceğiiiiiim. Yani bütün gün plajda yatıp eve 10'da felan dönmeyi düşünüyorum. Harika değil mi? Çok zor durumdayım arkadaşlar, tatile ihtiyacım var. Çok özledim laciverti.

Ruhumu iyileştiriyorum. Bir sürü Güneş birikmiş içime. Hepsini doğurmak istiyorum. Hak ediyorum.


6 yorum:

  1. Bende orucumu bilgisayara tutturuyorum her gün Allah affetsin :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde olanlar için çok zor, 9-6 çalışıyorum ve sabır sınavlarımı başarı ile veriyorum.

      Sil
  2. mümin olmasaymış birde futbol takımı tutmasaymış tapılacak kadın derdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öhem öhem sizi burda görmek güzel efendim, mercilerden bir demet.

      Sil
  3. Pizza konusunda kendine haksızlık etme bence eminim lezzetli olmuştur :)
    Bardak altları çok sevimli.Bayılırım böyle şeylere :) Kendi evim olunca sanırım birbirinden alakasız bir sürü ıvır zıvırla dolacak :)
    Güzel bir tatil diliyorum. İyi tatiller şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya tadı fena deyildi ama sanırm ben biraz daha pofuduk bir hamur beklemiştim. Kendi evim konusunda pinteres bana çok acı çektiriyor, aşığım oradaki tasarımlara ben de! İyi dileklerin için teşekkür ederim Tekil Şahıs, sanırım bu aralar biraz az uğrar, tatil de gelecek yazı ile birleşir, iyi okumalar :)

      Sil