9 Temmuz 2014 Çarşamba

Sofra Sevdaları ve Mutlu Dostlar


Efendim hafta ortası; otel ekibi, yine başka bir otele iftar yemeğine gittik. Manzara muazzam, yemekler hoş, sohbet daha da bir güzeldi. İftara kadar Canan'la İstiklal'de turladık ve Yapı Kredi Yayınları'nda kendimizi şımarttık. Ben niyetli olduğum için hali ile gönlüm de zengin, 3 tane kitap aldım. Bu kitapları ne zamandır istiyordum, tatil tarihlerim de belli olunca keyfim acayip yerine geldi. Sıcak kumları hayal ederek YKY'den çıktık. Sahaflara uğradık ama kapanmıştı. İftar mekanında bekleyelim dedik. O arada yine tonla şey konuşmuşuz, ay İzmirlilerin sinerjisi hiç bitmiyor, ayyyy sabahlar olmasın. İftar yemekleri fena değildi, çalışanlar da iyiydiler sağolsun. İftardan sonra evlere dağıldık. 

Kalabalık sofralara, mutlu yemek ortamlarına çok imreniyorum. Çok eksiğim. Çok açım. Ailemi yıllardır özlediğim gibi. En son kalabalık bir sofrada nerede yemek yediğimi düşünürken uyumuşum. Özlüyorum. Özlemelerim giderek artıyor. Zamanı tutamıyorum.


4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ay bugün blog takipçilermin ponçiklemelerine maruz kaldım çok tatlışsınız ^ ^

      Sil