16 Temmuz 2014 Çarşamba

Mim

Yine çıkartıp buldum bir yerlerden, çevirdim sizler için. Mim'lemiyorum bu sefer ya. Tayfa eminim hazırdır tam kıta cevaplamaya. Beyenen alsın yapsın. Herkese iyi haftalar. 

Eğer Dünya üzerinden bir yere seyehat etmek isteseydin, bu neresi olurdu?
Küba.

İlk çocuğunun ismi ne olsun isterdin?
Lea. Dişi aslan demekmiş.

Onlarsız yaşayamayacağın 3 film ismi?
Dan Brown'nın kitaptan filme çevrilmiş filmlerini seviyorum. Bir de Andy Warhol filmleri.

Şu zamana kadar yediğin en iyi yemek hangisi ve nerede?
Yazlıkta annemin yaptığı yemekler.

Okulda aldığın en favori dersin?
Turizm Sosyolojisi ve İngilizce.

Yolda 100 Lira buldun, ne yaparsın?
Kırık banyo lavabomu yaptırırdım.

Hayatında kendinle gurur duyduğun an?
Sayemde mutlu bir konaklama geçiren tüm misafirlerimin, ardımdan benim için yazdıklarını okumak.

İmkanın olsa, kiminle tanışıp sohbet etmek isterdin?
Salinger.

Zamanda geri gidip düzeltmek istediğin bir an?
Almasını istediğim bir oyuncak için annemin sokak ortasında beni dövmesini istemezdim. Yaşım 5 felandı. Keşke o kadar ısrar edip, onun ağlamasına sebep vermeseydim. O da, ben de bu anı hiç unutmadık.

Hiç durmadan ve sıkılmadan dinleyeceğin şarkı hangisi?
Sanırım Sezen Aksu şarkıları. Bir de Asaf Avidan'nın Wankelmut One Day'i.


Hangi sporu yapmayı öğrenmek isterdin?
Windsurf.

Hayatında eksikliğini asla hissetmeyeceğin şey nedir?
Yalancı ve kaprisli insanlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder