10 Temmuz 2014 Perşembe

Ay Hayat Çok Sıkıldım Senden

Annem yılda bir iki kitap bitiren kadındı. Yani, aşırı kitap hastalığı olmayan yarı ev hanımı ve yarı çalışan kadın profiline uygun bir sayı. Geçen haftasonu evi kapatıp yazlığa geçtiler. Ponçik annem dün Ayvalık'taki eve kendi tabiri ile "yazlıkçı internet paketi" bağlatmış. Telefonda anlatıyor: Adamlar geldi interneti bağladı, 5 güne sürermiş, Ayvalık biraz rahat biliyorsun, ama geldiler bugün hemen bağladılar. Onu da hemen kullanamadık, modemi İzmir'de evde unutmuşuz. (AHAHAHAHA) Ay Silvia, ne zormuş internetsizlik(!) (höö) elimde öyle telefon olmayınca hayatla bi anda bağlantım kesildi, 3 gündür sıkıldım. Yapcak hiç bişi bulamadım, ööyle televizyon bakıyorum, kardeşin de uyudu, meh...

Diyemedim ki orda anne kitaplara geri dön diye, onu çok iyi anlıyorum. Yani anne işte öyle irtibat teknoloji mehi mehe bişiler zırvaladım. Sonra çok sevinmiş bayramdaki tatil programıma. Ayvalık'ta pek görüşemicez bu yıl, bilmiyorum napcam. Zamana bıraktım tüm herşeyi bıraktığım gibi. 

6 yorum:

  1. bitince geçer.. cool olmanınn dipdibi :D

    YanıtlaSil
  2. Neyse bizimkiler whatsappmış, telefondan internete girmekmiş bilmiyor :D

    YanıtlaSil
  3. Ay annem hiç anlamaz böyle şeylerden :D
    Bana da kızar kalk şu bilgisayarın başından artık diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın bir zamana kadar bize de diyorlardı ama iletişimin avuçlarında olmas hoşlarına gitti bi anda. Bir de anneme biraz sitem etmiştik zamanında hiç anlamıyorsun bu işler diye, o da sinir oldu hırs yaptı, sosyal medyayı ve akıllı telefonu öğrendi 55'ten sonra :) Çok tatlı.

      Sil