10 Temmuz 2014 Perşembe

Alın Beni Burdan

Başıma bişi gelmicekse, her entrysinde ama her entrysinde kız gibi göz yaşı dökerek Mustafa Kemal Atatürk övenlerden rahatsızım. Ay böyle bir ayılıp bayılmalar, bir düşüp kalkmalar, böyle bi sürekli vıcık vıcık şiirler sözler paylaşmalar, çekemeyenlere yarı-siyasi yarı-gülmelik cevap yazanlar beni benden alıyor. Adamın kimliğini usturupla savunmak yerine, böyle bunların, düşüncelerini ağlak bi ağızla pazarlamalarından irrite oluyorum. 

-Hadi Silvia sen bi tatil yap da gel...

3 yorum:

  1. Ben "pazarlama"nın her türlüsünden rahatsızlık duyuyorum. Ne yazık ki bu ülkede de "pazarlamacı"dan çok bir şey yok. Her katmandan her görüşten pazarlamacılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saracak yer arıyorum, sinirlerim tepemde.

      Sil
  2. Hay ağzın bal yesin Silvia :D
    Çok haklısın !

    YanıtlaSil