20 Haziran 2014 Cuma

Yağmurlu Hava Mim'i ve Bir Takım Hissiz Çığlıklar

İyi bayramlar. Bugün Cuma. Ben bir takım sinir harpleri geçirirken mim yapayım dedim. Kafa dağıtıyor. Tonla işim var. Haftasonu hakkında hala planlarım net değil. Hava zaten bok gibi bu yağmurda nasıl festival yapılacak hiç bilmiyorum. Dün kuaföre giderken kafama dolu parçaları düştü. Yağmur mu yağdı ağladım mı karar veremedim yüzüm elim ıpıslaktı. Leş gibi ıslak saçlarla sir ağda yaptırdım. Pazar günü için güzel bir otelden Spa randevusu aldım, korkunç dereceye ulaşan mutsuzluğumu bir takım özel ritüeller ile atmayı düşünüyorum. İşe yaramazsa artık son alternatif köprü diyorum. Gerçi köprü de bakım çalışması altında.  Bir disko topuna dönüşüp samanyoluna çıksam, geri düşeceğim yer konya ovası ya da erzincan felan olur. Sevdiğinizi, lütfen O'nu gördüğünüz ilk gün ki gibi sevin. Tekrar iyi bayramlar. 

Efendim mimlenenleri kasap havası ile şöyle piste alıyoruz; 


Yeni cevapladıkları için zamanları olursa; Fermina, Cessie ve Mert 

1)Telefonun nerede?
Ay çok enteresan ki, bugün evde unuttum. Arada bir error veriyorum, unutmalarıma alışın. Biraz da iyi oldu, ofiste işim var zaten, kafa dinlicem.

2) Partnerin?

3) Saçlarin?
Toplu ve açık kestane. Ensemde uzun bir tutam platin sarısı var. Radikal tavırlarımı temsilen. 

4) Annen?
Hayat öğretmenim.

5) Baban?
Ponçik.

6) En sevdigin eşya?
Hayalimdeki büyük kitaplık.

7) En son gördüğün rüya?
Son hatırladığım ama yazmak istemiyorum.

8) Hayalindeki araba?
Ehliyetim yok.

9) İçinde bulunduğun oda?
Bir lobby ve şimdilik bir sürü arap misafir. -.-

10) Korkun?
Haksızlıkla başbaşa kalmak.

11) On sene içinde ne olmak istiyorsun?
Tarçın,sevdiklerim ve geniş kitaplıklı bir yaşam.

12) Sen ne değilsin?
İki yüzlü.

13) En son yaptığın şey?
Az önce bir misafire taksi çağırdım.

14) Üzerinde ne var?
Şanssızlık.

15) Senin hayatın?
Bu sefer herşey harika derken hayatın beni bir göt edişleri felan, ne biliyim böyle bir yıkılmalar.

16)Moralin?
Bok gibi olmuş bu bok. (Galata Kulesi etrafında açılan kafelere bir gönderme)

17) Şuan ne düşünüyorsun?
Bana rol yapıldığını.

18) Senin bilgisayarin?
Kaldırıp duvarda parçalamalık.

19) Bira?
Bomonti.

20) Aşk?
Ortası yok.

12 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Mimi yazdım güneş açtı, artık nasıl bir sıkıntı varsa bende de hsjahda

      Sil
  2. oooo mimlenmişim ki ben!? e hadi bakalım.

    YanıtlaSil
  3. Ahahahhaa ay güldüm, "Bir disko topuna dönüşüp samanyoluna çıksam, geri düşeceğim yer konya ovası ya da erzincan felan olur." :D Biliyorum öyle günleri. Yapayım mimi hemen.

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Dışarda deli gibi yağmur yağarken yapmıştımtım, ismi de öyle kalmış, yazarların buna saygı duyup bu isim ile yapmaları çok hoşuma gitti :)

      Sil
  5. E benimki biraz geç olsun güç olmasın hesabı oldu :)

    YanıtlaSil
  6. aaa bende tam bunu cevapladım (:

    YanıtlaSil