21 Haziran 2014 Cumartesi

Uzun Bir Yaz Günü ve Kalıcı Müzikler

Nerede degilsem, orada iyi olacakmisim gibi gelir. - Charles Baudelaire.
Yılın en uzun gününden herkese güüüü naaayyy dııınnn. Seda Sayan selamlaması yapıp işlerime dönmeden önce size a-a-acayip bir running order bırakıp gidicem. Artık yağmurun altında mı patlarız, dağıtılan yağmurlukları mı yeriz, çimlerde ayılıp bayılır mıyız efendime söyleyim tuvalet kuyruklarında yerlere mi yatarız bilmiyorum, sabah kalkıp festival çantasını hazırlarken servislerin sabah 8'e kadar süreceği aklıma geldi... Hıımm, demek ki şezlongta uyumak zorunda kalmıcaz khsdsjaha. Gider gitmez Paradisko'nun müzikleri ile popo sallamaca, Deniz Kurtel ile nikah kıymaca ve Wankelmut ile beynimizi jungle'a çevirmece gibi çeşitli ekşınlara gireceğim için şimdilik mutluyum.



Arkadaşlar ben şimdi gidiyorum, buralar ve bu 21 Haziran uzun yaz günü size emanet. Hava raporlarına göre pek yağmur beklenmiyormuş ama istanbulun orospu havasına güven olmaz. Sıkı bir festival çantası hazırladım. İş çıkışı koştur koştur. İçerde dostlarım Buğra, Ali, Enis, Esra ve Su, Kilyos'tan biraz rüzgar, bolca harika isim ve müzik ile 1 günlüğüne kendimi bu kazulet şehire unutturacağım. Pazar gelince Hi-Voltage festivaline gitmeyi düşünüyorum. Tabi mecalim kalırsa. Saat 3'te de spa randevum var, sabah pasaportum geldi ofise felan, aaayyyyyyhhhh beklentimin üstünde iyi gidiyor bağzı şeyler bakasanıza! Hadi siz bu şarkıyı dinlerken ben de ellerime güneş yağının yüzünden yapışacak kumları hayal edeyim :d BYE!




2 yorum: