15 Haziran 2014 Pazar

Ooo Mim, Alırım Bir Dal

Mim'i sevgili Cessie'den aldım, teşekkür ederim mimlediği için, çin makarnası yerken cevaplarını yazdım, fonda Doğulu çalıyor, severim çok eski şarkılarını. Ben de tabi ki mimlerimin kadrolu personeli (zzahahaha) Zihin'i ve ilk defa değişik bir ismi; Keyaki'yi mimliyorum. Bu aralar biraz yoğun ama sınavından sonra cevaplar.

1.Açık ilişki hakkında ne düşünüyorsunuz?
Açık ilişki ne? Konuşurken memelere bakmak mı? Yoksa iletişim mi? İletişim iyidir, ama konuşurken memelerime bakılan ilişkileri pek tasvip etmiyorum. 

2- Eşcinseller arasında marka takıntısı var mı? Giyimine özen gösteren sadece eşcinseller mi? Dar pantolon giyen biri hakkında hemen eşcinsel bu diye düşünür müsün? Örneğin iç çamaşırı alırken aldıklarına dikkat eder misin yoksa don olsun derli toplu tutsun mu?
İlk soruyu cinsel tercihi bu yönde olana sormakta fayda var tabi. Diğerlerine biraz yanıt yazabilirim. Hayır giyime özen göstermek bence kafa meselesi. İnsan kendini nasıl neyle görmek istiyorsa onu giyiyor. Cinsel eğilimden dolayı giyim elbette etkileniyor, doğal değil mi bu zaten? :):) Dar pantolon olayı çok alakasız bir örnek, bu sene "skiiiniii jean" dedikleri olay erkeklerde moda ve aynı siikiinii jeansten benim erkek arkadaşım da giyiniyor ve kesin gey değil. İç çamaşırı alırken cotton ve baskısız olması dışında dikkat ettiğim bir husus yok ama pazarda ya da mağazada yanımdaki kadınların ne tür zevkleri var diye merak ettiğim için ellerindeki donları yandan yandan keserim. Kocaman popolu bir kadının jartiyer alması çok komiğime giderdi, ne biliyim ya.

3.Küçükken bebek oynamayı sever miydin? Evcilik oynamayı sever miydin? Daha çok kız arkadaşın mı vardı erkek arkadaşın mı?
Ahh bayılırdım. Dünya kadar barbie ve şu gazetelerin verdiği kesmeli kağıt bebeklerden vardı. Evcilik de oynardım. Kendi kendime ya da komşu çocukları ile. Liseye kadar kız arkadaşım bolcaydı. Lisede ve üni'de eşit gibiydi. İstanbul'a taşındıktan sonra yaşam tarzım ve hobilerime bağlı olarak bu eşitlik bozuldu. Geçen bir kaç haftaya kadar tribünde maç izliyorum. 

4.Genelde yabancı müzik mi dinlersin? Müzik tarzın nedir? Dans etmeyi sever misin? Bacağını 180 derece açarak oturabiliyor musun?
Evet, yabancı ağırlıkta. Sıkı bir elektronik müzik dinleyicisiyim. Tüm insanlığın çılgın gibi dans ederken, bir disko topuna dönüşmesini hayal ediyorum. Soru ne ara bacaklara geldi yaa hiç anlamadım? Neyse bacaklarımı o kadar açamıyorum ama şu benim ;


Efendime söyleyim, nerde kaldık...

5.Fantezilerin var mı?
Oovv çok sert hkjfghfghf. Var.

6.X'ten Next olur mu? Sevgili ile arkadaş kalınabilir mi?
Hıyar ise anca iyi bir cacık olur. Ben tercih etmiyorum.

7.Pisuvar takıntınız var mı? Beden eğitimi dersleriyle aranız nasıl?
Ayakta işemek erkeklerde erken prostata neden oluyor, arkadaşlar sikini seven ayakta işemesin. Beden eğitimlerini çok severdim çünkü arazi oluyordum. Arazi olmak benim işim :d

8.Sizce eşcinseller narsist midir?
Narsist ne demek?

9.Bir harem kur deseler haremine alacağın tek kişi?
AHAHAHAHAHAHA Ay çok enteresan sorularmış bu sefer bunlar ya

14 yorum:

  1. Ehehe teşekkürler. İlginç cevaplar vermişsin.
    Of diyorum size çok garip insanlarsınız :D Var olduğunuzu bilmek içimi ısıtıyo dskdsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece yazılarla bile bunu verebiliyorsak ne mutlu bana Cessie, merci'lerden bir demet :)

      Sil
  2. Açık ilişki cevabına koptum :D
    Kağıt bebeklere bayılırdım yaa. Bir kere benimkileer balkonda yağmurdan ıslanmıştı da annemin saçını başını yolmuştum ağlarkene :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık olma gerekirse en garip mim'i cevapladım, aynı fikirdeyiz senle. Kağıt bebekler = 90'larda çocuk olmak. Nasıl bir kağıt israfıydı o işler ya.

      Sil
  3. asdfasd :D sevgilinin gay olmadığını bilmek içime su serpti :D asdas komik cevaplar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birinin bunu demesini bekliyordum asda du cevaplayayım. :D

      Sil
  4. Ooo mim ben de alırım bir dal.. da çok ilginç bir mim :D Bakalım neler diyeceğim ben de merak içindeyim :p

    YanıtlaSil
  5. "Ayakta işemek erkeklerde erken prostata neden oluyor, arkadaşlar sikini seven ayakta işemesin."
    ASDAFGGKJFHKJGDSKJHGDSKIAHGDSAHGDJKAHGDHSAGDKJSAHGDSKA
    Ağladım resmen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yine olay oldu yazdıklarım dsajgsada

      Sil
  6. Çeşme mi orası? Yan şezlongta yatıyor olsaydım kafana kum atardım "Gözümüze mi sokuyon esnekliğini bacım? Az ötede bükül" diye ahhahhaha :D
    Bi deniz kenarına inersem aynısını çekip yollayacağım sana, güleriz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 28 Senelik bir ayvalıklıya Çeşme mi orası dediğin için; sana gözlerimi kısıp, boynunda 2 kıvrım etli gıdı yapmış, elinde kısır ile komşuyu çekiştiren teyze gibi bakmak istiyorum ahahahshdja İlginçtir ki, bir arkadaşımdan görüp, "ay ben de aynısını çekip bu yaz yollucam sana" dediğim bir resimdi bu, gelenekselleşti resmen :D

      Sil
  7. Ben size bayıldım ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mercilerden bir demet efendim, karistiracagim ben de sizin biloğunuzu kisa zamanda şeyyapayim

      Sil