18 Haziran 2014 Çarşamba

MUST TO DO LIST W/ LOVER - Manita ile yapılcak abidik şeyler

Efendim bazı kaynaklardan sizin için çevirmeye çalıştığım, yazarkende eylendiğim postlara devam ediyoruz. Buna bir yerde rastladım, çok aşırı abartı olmadığı için size de yazayım dedim, ama bazılarına güldüm. Vıcık vıcık bir ilişki seviyorsanız bazılarını uygulayabilirsiniz. Şahsen ben çok sevmiyorum ama bazı maddelere güldüm djahjsha. Bu akşam evde temizlik yapıcam, o yüzden az yemek yedim. Çünkü çok yediğim zaman ağırlık çöküyor yapamıyorum. Haftasonu Müge dönecek. Ben de hala belirsiz bir Minipax koşturması içindeyim, Pazar günü de dinleneceğim için, evi şimdiden temizlicem. Çünkü tüy bulutlarından evde göz gözü görmüyor artık :d

  • Milkshake yapın
  • Akvaryuma gidin (petfriendly olduğumdan red)
  • Yağmurda öpüşün
  •  Aynısı olan birer kıyafet alın
  • Çift tekerlekli bisiklet sürün (çok oldfashion)
  • Aynı bilekliklerden alın
  • Road trip yapın (yolculuk gibi bişi yani)
  • Kahvaltı hazırlayın
  • Birilerine mektup yazın
  • Mini golf oynayın (minisini bulmak gerek önce)
  • Başınıza bir bela alın (KAOS EN SEVDİĞİM! ahahahahaha)
  • Gece yarısı öpüşün
  • Tshirt diy yapın (diy sitelerinden bulunabilir :)
  •  Fırında bişi pişirin
  • Plaja gidin
  • Bir video çekin
  • Six flags ‘e gidin (TR'de yok ama vialand gibi bişi)
  • Çok yüksek sesle şarkı söyleyin
  • Çin yemeği söyleyin (Yummy bayılırım)
  • Battaniyeden kale yapın (bu saçma geldi)
  • Yıldızlara bakıp hayal kurun 
  • Hayvanat bahçesine gidin (ASLA! (petfriendly olduğumdan red)
  • Birileri için kıyafet seçin
  • Herry Potter okuyun (ilk 2 kitabı okumuştum...)
  • Şelalede öpüşün (Şelaleyi bulduk evet)
  • Havai fişek izleyin 
  • Telefonda konuşurken uyuyakalın (bu aşırı standart djasda)
  • Birlikte hazırlanın
  • Çöpçatanlık yapın (hiç bulaşmam o işlere)
  • Dondurma alın (vişne ve limon en sevdiğim!)
  • Spora gidin
  • Kitap okuyun
  • Köpük banyosu yapın (UUUUUUU BEYBİ HEMEN)
  • Koşuya çıkın
  • Paintball yapın (NO - başka şey mi kalmadı)
  • Öpüşürken resim çekin
  • Slow dance yapın (bunu pek anlamadım)
  • Sinemada mısır paylaşın
  • Pedikür yaptırın (buna ikna edemem dshajd)
  • Bir şeyler boyayın (çok severim)
  • Güreşin (jshjdsajdgsajgdahahahahahah yok artık )
Ben mesela bu listeye gece denize girin, bir tane ağaç fidanı dikin ve komik bir hediye hazırlayın gibi daha çılgın ve akılda kalıcı şeyler hazırlardım. Bilmiyorum tabi bu biraz da yine sizin yaratıcılığınız ile ilgili. En yaratıcı olduğunuz anlarda ne düşünüyorsunuz ? Mesela O'nun için en ilginç yaptığınız şey neydi ? Hadi yazın bana :d Bu şarkı 3 aydır felan playlistimde imiş, dün akşam keşfettim, böyle playlistin içinde çıkan süprizlere bayılıyorum yaaaa djsagdahs



12 yorum:

  1. Güreşin seçeneği bizim ilişkide kilit nokta 💪:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AHHAAHHAHAH Bence sizin Hande Hanım'lar ile en güzel yanınız çok güzel yemek yiyor oluşunuz dkjahdjagsdjas

      Sil
  2. Manitama kasanın yanından beşli çorap aldım dün, çok sevindi. Et yemediğim halde ona köfte yapıyorum, vandal arkadaşlarına tahammül ediyorum, istemediği halde gömleklerini ütülüyorum. Ütüsüz gömlek mi olur öff.
    Sağda solda öpüşüyoruz, road trip de yapıyoruz, "Hoyda bre pehlivan!" diye güreşe de davet ediyorum, kaale almıyor, kendime kıspet alıcam.
    Yalnız sinemada mısırıma uzanan elleri kırar, sahibine iade ederim. Daha üç gündür çıkıyorduk, bozulmuştu biraz ama bak o zamandan beri rahatım. Mısır paylaşmakmış. Annesiyle paylaşsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AHAHAHHAHAHAHA işte beklediğim kadından beklediğim cevap! i lav kavgalı cevapların ahajdhjasd

      Sil
  3. slow dansı nasıl anlamadın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay bi sn sen boyle bi ima ile yazinca jeton dustu! shahahahahahah acaba bu bildigimiz lap dance mi?

      Sil
    2. Bayansilvia'nın fıtratı almadı slow dansı :D Romantik müzik eşliğinde sağa sola sallanmak ayol. Partnerler birbirine sarılır, may hart vil go oooon en oooooooon falan :) Lap dansı biliyorsun ama cingöz :D

      Sil
    3. ZZZAHAHAAHAHHAAHAHAHAHAH AVAZ AVAZ GÜLÜYORUM ŞUAN, YAZMAAAAA

      Sil
  4. ahahahahah fermina daza çok içten bir paylaşım teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fermina'nın blogunu da oku canan, kendisi izmir gurbetçisi angara ellerinde, memleketlimiz :):):)

      Sil
  5. efenim yazınız facebook Blogger Kulübünde yayınlanmıştır;)
    https://www.facebook.com/bloggerkulubu

    Sevgiler...

    YanıtlaSil