23 Haziran 2014 Pazartesi

Karpuzlu Islak Minipax ve Gergin Pazartesiler

Sezonun bir elektronik müzik festivalini daha, havanın şanssız olması ile biraz buruk uğurladık. Cumartesi iş çıkışı festivalin servisi ile Kilyos Suma Beach'e ulaştım. Ben saate çok bakmadım ama içerde çalışan kadim festival eşrafımdan Buğra, kasaların orda koşturuyordu, efsane selamlaşmamızdan sonra Beach Stage'de Paradisko'yu dinlemeye gittim, öncesinde diğer üyesi Hakan ile tanuştım, backstagelerinde yağmurdan korundum ve onlara gerçekten çok teşekkür ettim. Setleri ve Hemi ile oluşturdukları iki kişilik dev kadronun, daha çok popo sallamalı müzikler üretmesi temennesi ile Restless Stage'e geçtim. Ara ara bastıran yağmurdan Puma'nın dağıttığı yağmurluk ile korundum. Arada yine backstage'e kaçtım. 


Geçen sene FG'nin düzenlediği Burn Electronica Festival'dan hatırlayacağınız Suma Beach'te biraz dekor ve organizasyon değişikliği olmuş, bu festivale özel stage sayısı artmış. Geçen sene Ekim'de Mario Basanov'da kurtlarımızı döktüğümüz o güzel alan yenilenmiş, tam da orada boş bir hamak bulup bayaa bi keyif yaptım. Öğleden sonrayı, food courtun mecburi besini patates ve su ile atlattım, festivallerin gerçekten kanayan yarası bu yemek olayı. Bu işi Chillout'ta Can'lar çok güzel halletmişti. Minipax idare etmeye çalışmış. Festival ekibinden Fırat, Suma Beach'ın temalı butiğinde çalışıyor. Öyle hoşuma gitti ki içerisi, butikten bir kaç şey satın aldım. Karpuzlu telefon kabıma merhaba deyin! Çok tatlı değil mi lsjakdjsada? Bir daha gidersem "i survivored suma" temalı tshirtlerinden alacam.


Yağmur nedeni ile running order çok ciddili aksadı. Her sanatçının çıkış saatine 2 saat ekleyerek takip ettim. İşin garip yanı, main stage henüz saat 6'da kurulmamıştı bile. Şok olduk. Açıkcası o şekildeyken benim main stage hevesim inanılmaz gitti. Wankelmut, Maribou State ve Slow Magic performaslarında çok hevesliydim ama izlemedim. Deniz Kurtel ve peşi sıra Maxi Strorrs ve Avatism'i dinledim ve müziğe kısmen doymuş olarak 2 gibi eve döndüm. Bizim tayfayı ise kafalarında bir takım timsah ve renkli uçuşan böcekler ile alanda bıraktım. Servis sırası çok bekledim, yağmur yedim, eve vardığımda resmen ufacık bir sinek gibi yatağa düştüm, bayılmışım.


Belki güzel bir hafta sonu geçirmiş olmalısınız, sizi daha hemen yazının başlığındaki gergin kelimesi ile darlamadan bir kaç konu daha ekleyip, çıldırmalık işlerime geri dönmek istiyorum.

 
Bir valiz havalimanında kayboldu diyelim. Peki bir valiz dünyanın öteki ucuna gitse bile nasıl bulunamaz, benim aklım bunu almıyor abi. Bir misafir aktarma sırasında valizlerini veriyor ancak istanbula gelince bir tanesi banttan çıkmıyor. Abi, 2 valizi verirsin, 2 tane gelir, neden 1 çıkar? Benim bunu aklım al-mı-yor. Bugün ofise döndüğümde misafiri gördüm, sordum, 3 gündür hala bulunamamış. Ailenin genç bir üyesi, ergen bir de. Hali ile daha mutsuz, içinde güzel kıyafetleri var belki, güzel parfümü kim bilir. Ama istanbul gibi leş bir şehirde 3 gündür eşyasız tatil yapıyor. Dubai aktarması ile Doha'dan gelmişler. Dubai'de valizi vermişler, gerisini yazdım işte. Bilmiyorum, buna bile canım sıkıldı.
Sabah saat 09.15'te e-maillerimi okumaya başladım, dedim noolur bir ekşın olmasın, dakika 1, bir misafir bizim yönlendirme yaptığımız restaurantlardan birinde aşırı abuk bir hesap ödemiş. Allah bilir hangi fiyatsız yemekten söyledi. Kendileri de sormaz ise, gelip bize ekşiyorlar. E malum bir takım turistik restaurantlar bazen 10 misafirden 1 tanesini bir güzel yoluyor. Biz burası ile böyle bir deneyim yaşamamıştık. Açıklamasını okuduktan sonra kan beynime çıktı. Uğraşıp didinip pamuklara sarmaladığın işini, abuk ve tiksinç esnaf mantığı -burada iyi esnaflara sözüm meclisten dışarı- gelip bok ediyor. Üstüne bir de aşırı gergin, "utanmıyor musunuz!!! 'lu, 3 ünlemli, bana patronunuzu çağırın temalı, ayıbımızı rezilliğimizi yanımızda bırakmayan, referansımızın Yenikapı Yolgeçen Pavyonu olduğunu ima eden bir e-mail alıyorsunuz. Pazartesine mutlu başlamak imkansız bu sektörde. Şimdi kafamı toplayıp bir cevap yazacağım. Belki şimdi neden bir takım şeylere umursuz olduğumu anlıyorsunuzdur...
Bir kongre grubu girişi var. Fiyatları yükselttiğimiz halde 5 katı fazlasını ödeyip oda satın alan başka odalardan:)dolayı:)overbooking:)olduk:)arkadaşlar. Sektörümüzde bu hoş karşılanan bir durum değil tabi ama bu fazla odaların da bir yerde uyuması gerek değil mi? Üç kağıt nerede ben orada. 4 oda dışarı gönderdim. Daha:)4 oda:)daha:)var:) bir tanesi hala kalmak istemiyorum diye felan söyleniyormuş. Otel arıyoruz. Böyle bir durumda otelcileri anlayın ve bu taleplerini lütfen kırmayın. Çok zor işler. 8 yıl yaşlandım bugün.

Siz şimdi bu muhteşem parçayı dinlerken, ben şu aşırı gergin abiye, bir daha o restaurantla çalışmayacağımızı ima eden düşük volümlü bir özür e-maili yazıcam. Akabinde yeni dış cephe çalışması için fotoğraf çekimi yapmam gerek. Yani benim pazartesim yeniden başlıyor. Herkese iyi haftalar.
 

2 yorum:

  1. Hazır Bob Dylan'a gelmişken buraya da uğrasaymışım yahu. İki kurt dökerdik :p Elektronik müziğe çok yabancıyım :(( Islak odunla dövme de beni.. Bu arada "efsane selamlaşma"yı merak ettim aasdafdfsfs

    YanıtlaSil
  2. hahahsshs tam olarak şu; http://vine.co/v/haTLVDmIbxj

    YanıtlaSil