6 Haziran 2014 Cuma

İsimsiz Sinir Harbi ve Bağzı Katılmalı Etkinlikler

İsimsiz bir üzüntü geçiriyorum. 2 gündür felan. Sanırım havadan diyip kezban bir bahaneye sığınmıcam, "1-Beklediğim işler var ve bitmiyor. 2-Euromessage'ın asla anlamadığım aptal bir panel yönetimi var ve işlerimi çok aksatıyor. Gönderimlerimi yapamıyorum. Eski e-mail datalarını silmiyorlar. vs. vs. korkunç karşık bir sistem. Kullanan varsa, kullanmasın. Dünya kadar dolar para alıyorlar. Spam'a düşüyor dolarlarınız. Verilerin günellenmesi için gece sonunu bekliyorlar. Sanki Nasa'ya veri yüklüyoruz.

Çok sinirliyim ya yazamıcam sanırım daha fazla, haftasonu bişiler vardı, onları anlatcaktım keyfim kaçtı gidiyorum.

...

2 yorum:

  1. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Bende bloguma beklerim.
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginize teşekkürler ama makyaj ve bakım ilgi alanım pek değil :(

      Sil