3 Haziran 2014 Salı

İbrahim Tatlıses Mutsuzluğu

Hayatlarınızda ışık olarak nitelendireceğiniz kaç tane insan oldu ve sonradan bunları kaybettiniz?  

Dün gece biraz kırgın hissettim kendimi. Yağmur yedim işten çıkınca. Yatmadan önce aferin içtim. İçmez olaydım. Kafam hala kendine gelemedi. Sabah neredeyse geç kalıyordum yine. Kafamı makul düzeye getiremiyorum.

Bu sıralar biraz körüm yazmak konusunda. Çünkü kelimeleri sanki pencereden dışarı silkelemiş gibiyim. 

2 gündün üzülüyorum bu hava neden 25 Kasım gibi diye. 

2014 'ün rengi Radiant Orkide imiş. Bence 2014 gerçek bir gey yılı olacak. Bence gelecek yıllar da bu renk olmalı. 

Kolestrol ilacımı bırakmaya karar verdim. 17 yaşımdan beri 300'ün üstünde olan değerler için ne olduğunu bilmediğim uluslararası patentli ilaçlar kullanıyorum ve bunu bir düzene oturtamadım. Sürekli unutuyorum ve istikrarım yok. İstikrara koyamadığım bir şeyi de kullanıyorum demek istemiyorum.

Yıllık izinimin tarihlerini değiştirecek gibiyim ve planlarıma dışardan istemediğim değişiklikler dahil olduğu zaman çıldırır vaziyete geliyorum. Böyle olunca gidesim gelmiyor. Kafamdaki derde bak. 

Büyük bu şehirde agresif bir  hayat yaşıyoruz. Apartmanındaki insanlar, ev sahibin, marketçi, patronun, ofis arkadaşın, otel misafirlerinden bazıları, telefonda senle konuşan ürün satıcısı, bankadaki memurun, metroda karşında oturan teyze, hepsi çok mutsuz, kaygılı ve güvensizlik dolu. 

Ay bu ibrahim tatlıses mutsuzluğu nerden geldi üstüme ya? Sanırım grip olucam.


2 yorum:

  1. Hava kapalı ya ondandır bu karamsarlık, geçer yakında bence...
    Dikkat edin, grip olmamaya bakın, hiç çekilmiyor doğrusu...
    Ayrıca kolesterol hapı kadar gereksiz bir şey daha yoktur herhalde, düzenli spor ve düzgün beslenme ile halloluyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meyve yemeyi çok azalttım, direnç düşüyor, yürüyüşleri de bırakmıştım. Spor yapmak için vaktim yok ama en azından işten sonra 1 saat yürüsem yeter diyorum. Gerçekten çok ağır bir bahar yorgunluğu yaşıyorum şu aralar. Gündelik hayatıma duyduğum heyecanı kaybettim. İlaçlar konusunda hem fikirim. Almayacağım artık.

      Sil