24 Haziran 2014 Salı

Güneşe El Sallayan Mim

İstanbul'un yağmurdan çıldırdığı gün yaptığım mime yağmurlu mim demiş olmam ve bunu yazarların benimseyip aynı isimden bahsetmesi çok tatlı olmuş. Yazının, nerede olursa olsun kalıcı olmasını bir kez daha tecrübe ettim. Efendim havalar malum ısındı biz de güneşe el sallamaya başladık, minnoş bir mim yapmış Zihin, beni de mimlemiş, hemen yapacam, çünkü ofiste tonla işim var. Çünkü işim olduğu olduğu zaman blogta yazmam gerek dkshadkha anlayabiliyor muyum? Ben bu sefer mimlemicem, dileyen alıp yapsın, bu aralar çok mimledim, talepler birikmesin :)

1) Meyve olsaydın hangisi olurdun? 
Çilek :) Çünki Sarı kırmızı. 

2) Şu sıralar okuduğun kitabın 82.sayfasından bir bölüm seç.
"Then stop behaving like we're a bunch of sheep and you're the shepherd walking along behind us, waving a crook to make sure we don't trot our stupid selves off the road and into a quicksand bog. Open your mind to us. If we're going to die in the city or on that train, I want to die knowing I was more than a marker on your game-board." (Stephan King, Çorak Topraklar) Kitap yanımda olmadığı için internetten ingilizcesinin aşağı yukarı 82. sayfasını bulmaya çalıştım, saçma oldu ama olsun :d İyice çamur oldu bu kitap elimde, bir an evvel bitirmek istiyorum. Aslında çok da istemiyorum çünkü tam da plajda okuncak bir kitap! Birazını Ayvalık tatiline bırakcam galiba. Kitap tüketimim bu sıralar yavaşladı.

3) Deniz mi havuz mu?
Deniz. Ayvalık çocuğuyum ben.

4) Günün en ideal yüzme vakti?
11.00-12.00 arasına bayılıyorum. Sabah güneşinin denizde yaptığı pırıltı oyunları felan, harika mucizeler bunlar. Baksanıza nasıl da mutluyum... 


5) Plajlarda bu yaz ne çalmasını istersin?
Malum türkçe poptan vazgeçemiyorlar ama chillout-ambient müziği maviye, güneşe çok yakıştırıyorum. Ama plajlarda çalan pek umrumda deyil, playlistim her zaman yanımda. Tercihim çoğunlukla elektronik müzikten yana oluyor. Belki biraz çok eski türkçe pop şarkılar. Hem 1 saniye, tatil esnasında kim playlistini canavar gibi hazırlamıyor ki? Hemen tokatlayalım. 


6) En sevdiğin kahvaltılık?
Domates,peynir,varsa tuzlu limonlu maydonoz, tatlı bişiler (kek felan).

7) Yazlık mekanlarda en sinir olduğun şey ya da şeyler?
Wc lerin ve soyunma kabinlerinin pis kullanılması ve halka açık yerlerde zorla fal bakan geniş kalçalı üç kağıtçı teyzeler.

pS. Mim'i yaptıktan sonra Lancester'in güneş kremlerine bakmaya başladım, yazmaaaaa dsjagdjsag

6 yorum:

  1. ay sen tam dayaklıksın ya her postta ya sahilde ya konserde festivalde. yeminle bunaltı getirdin, azıcık depresyona gir evde otur diyorum. :D kıskanıyoruz. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi hiç görmek istemezsiniz deprosyoncu halimi, bu aralar evde yeterince oturdum, nolur evde otur demeyin bana yağğ :(

      Sil
  2. 11-12 arası yüzülür mü allasen sıcaktan geberirsin. ^-^ bence en iyisi sabah 4-7 arası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılın 11,5 ayı istanbulda yaşayıp sadece 15 günü deniz tatili yaptığım için, açıkcası saatleri seçme lüksüm pek de yok :(

      Sil
  3. Çilekten bile Galatasaray'a bağladın ya konuyu.. :) Büyük taraftarsın. İmreniyorum. Güya ben de Beşiktaşlıyım ama bu kadar fanı olamadm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dar ağcında olsam bile y*rrm* yeeee feneeerrrrr

      Sil