27 Haziran 2014 Cuma

Etiketli Tablo ve Yağlı Kedi Bıyıkları

Dün İstanbul Modern'e gittim. "Geçmiş ve Gelecek" sergisini gezdim. Perşembe günleri İstanbul Modern ücretsiz ve uzun saatlere kadar açık. Bir sürü güzel çalışma gördüm. Şu 2'si ile sizi başbaşa bırakıyorum. Bir tanesi Orhan Peker'in 1976 yılında ayvalık'ta yaptığı yağlı boya tablosu. Bu kasabanın kaderinde hep bi bıyıklar bi patiler olması çok tatlı.


Diğeri ise, Sabire Susuz'un yaptığı bir çalışma. Korkunç etkilendim. hiç böyle bir şey görmemiştim. Kıyafet etiketlerini uygun renk tonlarında birbirine simetrik iğneyelerek harika bir resim ortaya çıkartmış.



Güne kırık uyandım. Öyle de devam ediyorum. İçim kurumuş gibi. Perişan. Saçlarım dağılmış. Zorla gülümsemeyin, bu size hiç yakışmıyor. Sonra sevgime yetişemiyorsunuz.

2 yorum:

  1. Merhaba. Sabire Susuz'un çalışması benim de ilgimi çekti. Eğer yakın çekim fotoğraflar da olmasaydı etiketlerden böyle bir çalışmanın çıktığını düşünmek hayli zor olurdu. Mutlu günler dilerim :)

    YanıtlaSil
  2. Firsatiniz olursa İstanbul Modern'e gidip yakindan gorun mutlaka.

    YanıtlaSil