2 Haziran 2014 Pazartesi

Bir Takım Ev Kekleri, Hank Moody ve Kurabiye Kedisi

Ay sorsanız haftasonu hava nasıldı diye ona bile cevap veremezdim. 3 kilo çiğdem yedim, mutfaktan kalkmadım, Tarçın kucağımda ara verdiğim Californication'a geri döndüm. Ne güzeldi tam 2 sezon birikmiş, 6. sezonu izledim. 7'nin 4'üne felan gelmiş olabilirim. Hank Moody, bizde öyle! Niyetim 7'yi bitirip, Dexter'a geçmek. 

Bu aralar çok yiyor bu çocuk. Patates gibi bişi oldu iyice. Hafta arasında bazen ilgilenemiyorum. Dün akşam Müge ile beni evde bulunca bütün şımarıklıklarını yaptı. Festivalden aldığım şu sabun köpüğünden balon çıkarma şeysinden ona minik balonlar çıkarınca çıldırdı. Havada uçuşan şeylere verdiği tepkiler çok komikti. Resim ise; en son yorulup kafasını masaya dayamış hali. Kucak kurabiyesi. 


Teee İspanya'daki şu meşhur kilisenin yapımına başlandığı sırada istediğim bir Madrid magneti vardı, Conquisstador'a teşekkürlerimlen, yaşasın Galasözlük, yaşasın Cimbomlu mücadelemiz! Viva Nando Cat! 

Haftasonu yaptığım tek ekşın mutfağı dağıtıp yalandan kek ve organik makarna hazırlamam oldu. Süs domateslerinden sos felan yaptım. Kek için, dolapta kalan biraz çilek vardı, onu da kullandım. Biraz da çikolatalı sos yaptım üstüne. Gece sıkılınca yemelik cinsten bişi oldu. El içine çıkmaz yani. Yukardaki son hali, tipini beğenmedim. Bu aralar zaten yaratmak konusunda başarısızım. Çünkü limonlarda çıkmadı. Tekrar ekicem bugün.


Geçen hafta gelen kartların üzerine bugün 2 tane daha geldi. Ama aksilik ya pulum bitmiş. Onlar gelene kadar bugün gelen şu yukardaki kedili kartlarla sizi başbaşa bırakıyorum. Şuan çılgınlar gibi gök gürlüyor ve hava simsiyah oldu. Off en sevdiğim, çok yağmur, net sucuk gibi ıslanmak :d

2 yorum:

  1. Florya'yı Florida okuyup heyecanlanmam.. Saf mıyım neyim anlamadım -_- ben hiç çiğdem yemedim desem başıma ne gelir ? :8

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Florida değil ama aldım bir bilet gidicem 3-5 günlüğüne buralardan. Süpriz. Vize alamama korkumdan dolayı yazmıyorum, nazara çok inanırım. İnsanlara mutlu olduğumu gözlerine gözlerine soktukça bundan hoşlanmıyorlar, biraz gizliden yaşıyorum bazı şeyleri. Sadece sen saf değilsin yani. Ama mesela çiğdem yemek boş bir iş. Çiğdem güzeldir. Çıtla çıtla gitsin. 2 paket felan bitirdim sanırım o sırada. :d

      Sil