2 Mayıs 2014 Cuma

Ne Arıyorsunuz? (*)















Adidas Stan Smith: efsane bir koleksiyon, bundan bir tane de ben sahip olduğum için çok mutluyum. Geçmişi hakkında yazdığım yazı, Adidas Originals Türkiye Radyo'su tarafından twitter'da paylaşıldı, sanırım Türkiye aramalarında görsellerde blogum da çıkıyor. Haklı bir sonucu sizinle paylaşmaktan gurur duyarım. Birinci sırada hala o var. Saol Stan Amca.

dz adam: Arkadaşlar düz adam demek istemiş olabilir çünkü hayatıma giren adamlar düz ve odundu. Blogta da genelde düz ve odun adamları anlatırım. Çünkü adamlar düz ve odundur. Adam olmak düz ve odun olmayı gerektirir. Böyle efendim sever gibi yapıp dümdüz basar giderler felan.

Seksde mutluluk: Yani bunu arayacağınız son mecra burası çocuklar. Çünkü seksde mutluluk yoktur. Sevişmeyin, nasılsa ayrılcaksınız.

egenin laciverti: aşkm yahhhh sylesene nedn egenin lacivrtiiii? yah ndn ndn ndn? Şaka bi yana hala egoistler gibi aşığım bu blogumun ismine. Ne biliyim yaaaa

rüyada kayınço ayağına su döküyor: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH Kayınçonuzun rüyada ayağına bence su dökmeyin, bunun burada yazdığım otobiyografi ile bir alakası olacağını pek sanmıyorum. Burayı arayan arkadaşların öncelikle kayınçoları ile aralarında mevzuları çözüp gelmesini rica edeceğim.

sıla gel aşk çık gel indir / sıla hadi çık gel aşk emrine amadeyiz: evet canlarım bir Sılasever olarak ben de melankolik ve kendimi saçını bir anda röfleden kızıla boyayan kekomançi ergen gibi şarkı sözünü başlık yapmıştım sonra bir baktım o yazı almış başını gitmiş, çok normal tabi yurdum insanının nakaratın arasında akılda kalan kısmı hemen gogılda aratması. Biz de öyle yapmıyor muyuz? Ben özellikle çok hoşuma giden vokalli deep house parçaların sözlerini yakalayıp aratıyorum, bi bakıyorum yutupda çok az dinlenmiş bir parça olarka karşıma çıkıyor, hemen indiriyorum vs. Aratın, korkmayın. Sıla'nın son albümünü pek sevmedim ama ne yalan diyim. 

Ps. bu aramalar bu haftanın aramaları. İlerde belki ay bazında da yaparım, onlar daha da komik, altıma sıçtım. Alın size eylenceli sevişmeli bir Cuma şarkısı. Hadi bakalım. Ben yeni setlere bakıcam Beatport'tan biraz, Finnebassen'e gitmiyorum. Finnebassen evime gelsin. -meh-

(*) Başlık ve konu Fermina'dan alıntıdır.

10 yorum:

  1. Abovvv kayınço, ayak, su falan?! Seninkiler benimkileri havada çırpıp mindere yapıştırdı ahahhahahha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AHHAHAAHAHAHHAAH gece gece ne güldüm yaaaa, hayatımda hiç kayınçosu ile sıkıntısı olan bir arkadaşım dahi yok, gerçekten yanlış yere gelmişler :d

      Sil
    2. Bizim bloglar neler oluyor :(( Kimler bizi takip ediyor :D Endişelenmeye başladım. Kayınço kim :p

      Sil
    3. HAHAHAHAHAHA Kayınço konusunda zerre fikrim yok, zerre...

      Sil
  2. kapattım ben blogumu arama motorlarına.öyle her aklına esen
    tıklamasın diyerekten.

    kayınçonun ayağına su dökmesine çok güldüm.rüyada bide.
    ne biçim bir rüya.hayra yoralım.

    ege'nin laciverti bence de çok güzel bir isim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fermina'da görünce bakayım dedim, böyle bir istatistiğin varlığından bile haberim yoktu :( ühü bu blog ismi gibi romantik ve yaz güneşi dolu, kayınçocunun ayağına su dökmek çok uzak bir ihtimal ya? khdskahdka

      Sil
  3. Ya beni de şey arayarak bulmuşlardı bi keresinde "justin bobunu arkamdan soktu".

    Ben çok incinmiştim tabi fkdsjlfd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cessie bir sürü kitap okuyup bunların yorumlarını yazıyorsun, Justin ile ilgili bir şey yazmış olacağını ben de pek sanmıyorum. Bob da argoda meme demek. :d

      Sil
  4. ahaha gerçekten ilginçmiş. millet ne aradığını da türkçeyi de pek bilmiyor. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten buyuk sasirdim ya ajsjshshsh

      Sil