3 Mayıs 2014 Cumartesi

Doğum Günüsü Yazısı

Efendim bugün blog camiamızdan Zihin'nin doğum günüsü, kendisine nice yıllar. Güzel kedayları ve tüm sevdikleri ile musmutlu yıllar dilerim. Kendisi ile didişip müdehale ettiğim bir 2014 konser ve etkinlikler listesi var, arada bakın o listeye canikler. Bir de kendisi böyle arada Kral TV top 20, top 10 tadında oldies listeler yapıyor, o listelere de bakın, en olmadı Twitter'dan takip edin, en olmadı facebook'u yok, resmini cismini de görmedik. Belki kendisi hiç yok, nerden bilelim ayol? 

2 yorum:

  1. Öncelikle kocaman bir teşekkürler :)) Yazıyı görür görmez hafiften bir utandım. Ne yalan söliim. Kedayların da selamı var. Kral TV top'a yarıldım sabah sabah :D :D Valla Face'e nedense alışamadım (çok "yüzsüz" bir insanım assdfs). Bi ara açmıştım. Ama 14 dakika içinde kapadım. Fırtınalı bir ilişki oldu facebookla :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek efendim, tekrar güzel yıllarınız olsun ^.^ Miyav.

      Sil