28 Mayıs 2014 Çarşamba

Dailymotion Wavebox Works

Dailymotion Türkiye, İstanbul'da FG 93.7 'nin katkıları ile DJ'lerin performanslarını yayınladığı bir proje yapıyor. İstanbul'da elektornik müzik takipçilerinin yakından tanıdığı çoğu isim, şu zamana kadar Wavebox'da yerini aldı. Başta -bizim çok beğendiğimiz- Orkun Bozdemir, Büber, Altan Balgır, Ömür Sarı, Discolog gibi isimler ile çalışan Dailymotion, dün akşam itibari ile bu projeye, Topless'ın mekanında devam etmeye başladı. Yazlık formatta püfür püfür geçen çekimlerde, Doğan Aktay, İlker Aksungar ve Doruk Güralp çaldı. Dailymotion'nın davet ettiği isimler ile gerçekleşen projede ben de yer aldım. Güzel setler dinledik, dostlarla karşılaştık, bira içtik, çekim telaşını izledik ve tabi ki dans ettik. Biraz kısa bir zamanda iletişim kurup böyle keyifli bir ortama denk geldiğim için Emincan'a ve Dailymotion ekibine çok teşekkür ediyorum. İlker'den yakaladığım kısa bir video burada; tık tık. Otelimizin kapalı devre müziklerinde bana destek veren sevgili Doğan Aktay'ın arka planından muhteşem bir resim ve İlker - Doruk'un resimleri ile Wavebox burada ve aşağıda. 



Güzel haber ise, bu proje devam ediyor ve isim süpriz kalsın, çok yakın bir zamanda yazarım. Güzel müzikler nerede biz orada. Şimdilik şöyle tatlı bir şarkı bırakıyorum size, gelecek projede görüşmek üzere.. Müzikle kalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder