7 Mayıs 2014 Çarşamba

Bu Kafaya Ne İyi Gelir?

Cuma günü ne yaptığımı bile hatırlamıyorum. Yeni kitap beni nedensiz sardı. Bayaadır mızmızlanmalı aşk romanı okumuyordum. Tam da bahar havalarında beni eve kapattı, sevdim. Sanırım olayların geçtiği yerlerin hepsini bildiğim için. Kitap bitince müzeye gidicem. Sonra Fermina'nın doğum günümde gönderdiği kitaba başlıcam. Bana kitaplıkta adeta şıp şıp göz kırpıyor. Ahmet Ümit'te çok garip ki ilerleyemedim, ilk bölümlerdeki sorgu ve ziyaretler öyle uzadı ve kişi isimleri öyle arttı ki, ayol olayları takip mi edeyim, kişilerin isimlerini mi aklımda tutayım, zamanları mı birleştireyim, bayaa bayaa soğdum. Ahmet Ümit'te bir ilk yaşıyorum arkadaşlar. Biraz ara vericem. 

Cumartesi günü Gençlerbirliği maçına gittim. 0-2 'dan 3-2 aldık maçı. Eğlendik biraz. Pazar günü ne yaptıııııım? Düşünüyorum da, yine buldum yapacak bir şeyler. Evi toparladım, kahve içtim, kum değiştirdim. Reçelli ekmekle kahvaltı yaptım. Dışarda bişiler atıştırdıktan sonra Nişantaş'ında yürüyüşe devam ettim. Kahve içtim Nero'da. Mudo'dan festival için tshirt aldım. Üzerinde bike yazıyor, ne alakaysa bike, ama rainbow renkleri hoşuma gitti. Kafam çok rainbow.

Basket maçına gittim Pazartesi günü, belki kafam dağılır diye. Fener'e koyduk, şampiyon olduk, kupa felan da aldık, iyi geldi. Bağırınca güzel oluyor. 

Eve güneş düşüyor mu ya da hangi yöne düşüyor bilmiyorum. Bişiler ekeyim diyorum. İyi gelir belki. Arılara da destek olmuş olurum. İyi olmaz mı?

Seviyorum. Severken şaşırıyorum. Şans mı bu?

Bugün bir arkadaşımın (genç bir arkadaşımın) yazısını okudum. Çok sevip terk edilmiş. Kadınlara, onlar bir bokmuş gibi davranın. Evet. Çünkü biz yapı gereği acı çekmeyi seviyoruz ve buna dayanıklıyız. Kaba tabir ile. Düşünsenize herşeye tamam tamam diyen karı gibi bir adam var hayatınızda. Aynısını O'na da söyledim. Tamam üzülmek ve aşağılanmak kimsenin hakkı değil ama üzgünüm. 4S kuralı = hayatın kuralı.

Bugün Çarşamba. Bomboş bir gün. Online survey sistemi ile uğraşıyorum. Bu gece o surveyler gitmezse katliam çıkartıcam. Tek dileğim survey cevabı almak. Guest communication çok önemli. Guest'lerimi çok seviyorum biliyorsunuz.

1 tane stajer görüşmesi yaptım bugün. Ne güzel geliştirmiş kendini. İngilizce mülakat yaptım, hepsine ilgi ile yanıt verdi. Üniversitedeyken iki tane ingilizce kelimeyi yanyana getiremeyen tonla genç var. Onda kendimi gördüm.

Adidas'ın reklam ve dijital marketing 'inde tanıdığı olan birileri var mı? İçerilerden böyle? Bişi sormam gerek.

Ben gidiyorum. Uçak biletimi aldım. Yazın güneşinde biraz dolaşıp gelicem. Belki dönmem. Kim bilir?

7 yorum:

  1. Bu soundcloudu player olarak nasıl ekledin acaba ? Link olarak görünsün istemiyorum bende. Yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  2. Yorum ve soru icin tesekkurler ancak suan mobilim, ama cevaplayacagim gun icinde.

    YanıtlaSil
  3. Tamam bekliycem teşekkür ederim sıla

    YanıtlaSil
  4. Blogunuzun ismi nedir? Takip etmek isterim. Sarkilari da dinlerim. İncelerim, icerige gore hem de kod olusturuluyor.👍

    YanıtlaSil
  5. boşve.r ilgilendigin için teşekkür ederim mutlu kal

    YanıtlaSil