1 Nisan 2014 Salı

Ters Dönmüş Bir Tuvalet Terliği: İstanbul, Bir Takım Doğum Günü Kutlamaları, İzmir Ziyareti, Paralel Seçimler

Yeni yaşımı kutlayan, hatırlayan ve bunu benle paylaşıp combo yapan herkese teşekkür ederim. Arayanlar soranlar çok oldu. Mesaj atanlar, whatsapp patladı, Ankara'lardan, İzmir'lerden, Almanyalar'dan, Norveçler'den Galatasaray Sözlük'ten, bilinmeyen numaralardan, efendime söyleyiiiiim. "Ay siz Türkler bu yaş hesabını hiç yapamıyosunuz." Teorikte yaşlanmış olabilirim. Ama bu özüme bakıldığında umrum değil.


İş arkadaşlarım süprising yaptı Cuma günü. Bir indim aşağıya, eller çırpılıyor, mumlar yakılmış. "Mutlu yıllar bayansilviaaaaa". Belki de en güzel zamanlarımı yaşıyorum şuan burada... Ctesi günü uçağa grip bindim. Maç izledik Tuna ile oradan Bostanlı ortamlarına aktık. 2 gün evde yattım, oy attıktan sonra annemle yürüyüş yaptık. Çarşı'da Latife Hanım Köşkü'nün bahçesinde çay içtik. Kedileri sevdik. Köşk seçim nedeni ile kapalıydı. Eşyaları oradaymış hep. Keşke göreydim. 5 gündür sigara içmiyorum. Canım çok istiyor. Annem frambuazlı pasta yapmış. Oh. Gerçekten efsaneydi. Baş ağrıları ile yataktan kalkıp mum üfledim. Pazartesi orada doktora gitmek durumunda kaldım. Rapor ve ilaç verdi, hiç birini içmedim. Annem'in artık bir instagramı da var. Hıımmm.








Başak ile Burcu otele bir hediye ve Tarçın'lı bir not göndermişler. Ay yerim ben bunlarıııı.Annem doğum günü hediyesi olarak kedi ve kılçıktan oluşan bir kolye almış. Kılçık :D:D:D Sevinç ise tam 1 bayansilvia çantası almış bana. HAHAHAHAHHAAHA aşık oldum! Biliyorsunuz bez çantalara bayılıyorum. Tuna ise çok güzel ve çok iddaalı bir elbise almış ancak bedeni nedeni ile yine çok tatlı bir bluz ile üzülerek değiştirmek zorunda kaldım. İzzet Yıldızhan söylüyor; Kendi gittiiiii resmiiiii kaldı elimdeeeeeee




Paralel seçimler oluyor böyle.  Karşıyaka, %75 ile Cumhuriyetçiliğini çıkartıp masaya vurdu. Hey maşşallah. Birileri genelde ilan etti ama birileri mücadele ediyor. Mücadele etmek güzeldir. Mücadele edin ve vazgeçmeyin. Galibiyetlerinizi her zaman sevişerek kutlayın.

Çok güzel İzmir havalarını bırakıp, masmavi gökyüzünden geçerek bu ters dönmüş tuvalet terliği gibi şehire geri döndüm.


Chillout'un offical facebook sayfası the magger.com yazımı paylaşmış. Tekrar teşekkürler. Kendileri ayrıca çok da güzel bir illüstrasyon yayınlamış. Oturup 3 dakika aşk yaşadım. ÖNDE BASIYORUZ BAM BAM BAM ALISON GOLDFRAPP BIZDE BÖYLE! 


Bugün otele USA, Finlandiya ve Danimarka menşeeli güzel kartlar geldi. Fermina da çok çok güzel bir kart göndermiş. Partyli teması beni anlatıyor. Çok da muazzam bir şiir yazmış üstüne. Şiir; beni, bu hiç görmediğim ama özlediğim insanların yanına götürdü bir anda. Bıyıklı ve balık kokulu öpücükler gönderiyorum O'na. Ne olursa olsun, yakışıyor o şehire bu kadın. O şiir ve Chelsea 'nin yanık sesi ile sizi baş başa bırakıyorum.

"Halimi anlatacak sözler yazamam artık bu kavruk mektuba. Rüzgârdan yan yatmış otlar koydum, gerisini sen anla. 
Ankara, 
Kekliğinim, boynumda bir siyah halka. " 


2 yorum:

  1. Hepi börttey tu yu ! :) O kedi yenir.. Sigara sağlığa zararlı içme ya :/ (kamu spotunu da araya ekleyiverdim xp)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Zihin :) Eksik olma. Kedişler çok tatlıydı, köşkün bahçesinde oyun da oynadık. Sigara konusunda iradeliyim, o günden sonra hiç içmedim. Bu haftasonunu sağlam atlatırsam bir daha dönmem sanırım.

    YanıtlaSil