3 Nisan 2014 Perşembe

Oooo Mim, Alırım Bir Dal

Cessie Mim yapmış, sayfasında gördüm, Silvia durur mu yapıştırır Mim'i.

"Sayfasına bakmadan geçmem dediğim dünya kadar blog var." Ben blog yazmaya 2008 yılında başlamıştım ama o zamanlar hep ergen ve ağlamalı şeyler yazıyordum. Şimdi bu iş biraz daha otobiyografi ve şehir deneyimleri sitesine döndü. İşin özü ne yapıtğımı ben bile = Bilmiyorum kdshakjd. Ama bunca süre içinde güzel bloglar yakaladım. Bunlar şöyle ;

Oskar gooz tu; Stupid Little Things. Fermina'nın cazgır akademik yazı dilini ve muhalif - nereden çıkacağı belli olmayan tespitlerini okumayı seviyorum. Kızdığı zaman blogu tokat ve sitem içinde bırakıyor. İzmir sempatizanı. Köpenkleri ve musmutlu bir ailesi var. Hıımm güzel kadın bir de hııımm. Ona burdan Berkay'ın şarkısını yolluyorum: Kesin İzmirli.

Ve; Zihin'in müzikli filmli ve Helloradio'nun yine müzikli yazılarını, Kedideli'nin koşturmalı hayatını okumayı seviyorum. Kedideli ile ikimizde 28 Mart'ta doğmuşuz. Kedi'cım çok karmaşık bir hafta geçirdim ve PC 'm yoktu. Üstüne Grip oldum. Üstüne ofiste işler yoğunlaştı. Bloggerlar için yazdığım doğum günülü mesajlarından sana yazamadım, üzgünüm ama unutmadık, 1 gün önce kutlaştık zaten. Tekrar kutlu olsun. Yaşasın Koç Kadınları! Mia Wallace'e de selam gönderiyorum. Twitter'dan takipteyiz. Cessie var. Genç ve akıllı minnoşun yazılarını arada okuyorum. Kitap tespitleri ya da okuduğu kitaplar biraz benim tarzıma ağır gelse de Hemingway yazısı mesela hoşuma gitmişti. Okul - Mert - Kedi üçgenindeki yazılar da keyifli.

Bunların yanı sıra, Şenay izine ayrıldı 'nın komik ama düşündüren yazı başlıkları, 4 , Evanası ve Leylak Dalı'nı ilgi ile izliyorum efenim. Ve bence Fermina'nın kardeşkosu şu bloga yazmaya devam etse keşke. Accayip komikli, Çok eyleniyorum.

US'de oldukça popüler olan ve kedi çizgi romanları hazırlayan Yasmine' nin blogunu takip ediyorum. Kedi severler oraya tık. Kediler ile yaşayanlar daha bir avaz avaz güleceklerine eminim. Kendisi ile arada bir facebooktan mesajlaşırız. Sevimli bir çizgi-yazar kızcağız.

Bloglar, çok ticaret kokan .com uzantılı sitelerden daha sıcak. Sanki evin oturma odasında bir fincan earl grey çay içip sohbet ediyormuş gibi bu sayfaların içleri. Gerçek bir temennim şu ki; umarım bu mecralara bir gün eller uzanmaz.

Hadi sizi şimdi bu çiçekli ve güneşli disko şarkısı ile başbaşa bırakıyorum, ben de İstanbul saati ile 16.00'da Amerika ile yapacağım telekonferansın hazırlıklarına gidiyorum. Jesus holy Christ!

4 yorum:

  1. Mehhehhe bozkırın kalbinde, herkese gıcık bir İzmirli oldum ben :D
    Ben de yapıcam bu mimi. Hatta Cessie bir tane daha yapmıştı, hala onu yapıcam, gene genitallerimi dört bir yana dağıttığımdan her şeyi geriden takip ediyorum. Bahsi açılmışken, yarın kargocuya bakar ol, bir işi de zamanında becersem allahım yarabbim.

    YanıtlaSil
  2. senayizneayrildi8 Nisan 2014 20:24

    heyy adımı gördüm :)

    YanıtlaSil
  3. Ben yine mimledim seni *.*

    YanıtlaSil
  4. Cessiecim evet gördüm :* :) Şenayiziniayrıldı'yı da eklemezsem olmazdı o mim :)

    YanıtlaSil