9 Nisan 2014 Çarşamba

Müzikli Uygulamalı Mim

Sevgili Fermina'dan buldum bu enteresan mim'i. :d Kendimi buzdolabı karıştıran komşu çocuğu gibi hissetim bir an. Hemmen aldım, yaptım. Ayyyyyy çok güldüm yaparken, cevapları neredeyse hepsi şakk! diye oturdu. Demek doğru bir müzik listem var diyim hemen ben de önceeee Zihin'i (o çok sever müzikli olduğu için) helloradio'yu (o da müzikli olduğundan) Cessie'yi (iade-i ziyaret) Mia'yı, ve Kedideli'yi mimliyorum. Cessie çok güzel bir mim yapmış ve beni mim'lemiş. Fırsatım olup yazamadım ama tam da yazmak istediğim konulardan bir tanesiydi. Ben o soruyu biraz pazarlama dilinden giderek cevaplicam. 

AHHAHAHA cevaplara gel yaa, bugün kendini nasıl hissediyorsunlu soruya Geyster çıktı, EYE IN THE SSSKKKKKYYYYYY, LOOKIN AT YOUUUUUUU!

RULES / KURALLAR :
1. Put your iTunes, Windows Media Player, etc. on shuffle. (Müzik listenizi - her nerede olursa olsun- açın ve karışık çal moduna alın.)
2. For each question, press the next button to get your answer. (Her soru için play'e basarak bir sonraki şarkıya geçin)
3. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS. (Her ne kadar komikli ya da uyumsuz olursa olsun, çıkan şarkı ismini sorunun cevabı olarak yazmanız gerekiyor!)
4. Tag friends (how many you want) (20 kişiyi tag'leyin demiş orjinalde ama bunu ben "dilediğiniz kadar mimleyin'e" çevirdim)
5. Everyone tagged has to do the same thing. (Mim'lenmiş isimler mutlaka yapsın)
6. Have Fun! (Eylenin - gülün - tadını çıkarın!)

IF SOMEONE SAYS 'ARE YOU OKAY' YOU SAY
James Blake - Limit To Your Love

HOW WOULD YOU DESCRIBE YOURSELF?
Betoko - With or Without You (Original mix)

WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?
Luke - Heavens on Fire

HOW DO YOU FEEL TODAY?
Geyster - Eye In The Sky

WHAT IS YOUR LIFE'S PURPOSE?
Charles Webster - Fantasy Situations (ahahahahahah)

WHAT'S YOUR MOTTO?
Karmon - Turning Point (Original Mix)

WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
Ten Walls - Requiem (wwwoooooo dksjakdja)

WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
Finnebassan - If You Only Knew (Remix)

WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?
Sante - Freak That

WHAT IS 2 + 2?
Dr. Loonie Smith - Spinning Wheel 

WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIEND?
David August - Blossom

WHAT IS YOUR LIFE STORY?
Kris Menace & Lifelike - Discopolis (ay bu cevap çok iyiydi dsjakjd)

WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?
Crayon - Give You Up (Darius Remix) 

WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?
Chilly Gonzales - Smothered Mate

WHAT WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?
George Fitzgerald - Magnetic (İçim bu kadar temiz olamaz ya shadkjhsa)

WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?

The Cutler - Romulus & Remus (Richard Dorfmeister Mix) 


WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST?
Daniel Solar - Burning Up (Original Mix) 

WHAT IS YOUR BIGGEST FEAR?
James Blake - Life Round Here

WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?
Tracey Thorn - Joy

WHAT DO YOU WANT RIGHT NOW?
DJ. T Feat. Khan - Leavin' Me (David August Remix)

WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?
Pianochocolate - Old Movies 

WHAT WILL YOU POST THIS AS?
Claptone - She Loves You (AHHAAHAH)

3 yorum:

  1. Crème de la crème bir mim olmuş :D C'est magnifiqué!! (kendimi kaybettim) Fikir kimden çıktıysa helal olsun. Hemen yanıtladım blogumda :) Teşekkür ederim mim için.

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim jdskahdsa senin daha eylenceli olmuş yaaaa, bakalım diyerlerinden ne çıkcak :d

    YanıtlaSil
  3. Ay ilk kez mimleniyorum çok heyecanlı! :) Çok eğlendim yaparken! Kocaman teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil