8 Nisan 2014 Salı

David'li Menemen ve Bağzı Ülke Terkedişleri

Tembelliğe korkunç alıştım. Son zamanlarda hafta sonlarım nasıl bitiyor aklım almadı. Hoop bi bakmışım pazartesileri yine geç kalmaya devam ediyorum... Çok sinir bozucu. Ne şehir yürüyüşlerim kaldı, ne lavazza ziyaretlerim ne eski istanbul, ne kitap okumalarım, hayatımda huzursuz telaşlar yokken bunları yapıyordum şimdi aklım çok meşgul olduğu için evden dışarı çıkasım yok. Gecelerimi ve eğlencelerimi bile askıya aldım. 

Bir yanım mutluluktan geberirken bir yanım hırs ve hüzün dolu. Tek korkum, hüzüne yenik düşmek. Hüzüne yenik düşmek istemiyorum. Kapanda gibiyim. "Yeni bir kapı bulamıyorsan, kendine yine bir kapı yarat" diyen bir ses barım barım bağrıyor kafamın içinde. Bu sıralar güzel müzikler dinliyorum.

Hafta sonu "harala gürele" bir barbekü yaptık. Kalabalık, dostlar, bira, güzel bir ev, güzel müzikler, güzel kafalar, güzelleşen sohbetler. Sonra bir baktık Pazar olmuş. Kahvaltıda menemen hazırladık. Melankolik ve hafif bulutlu bir sabahtan sonra Üsküdar'dan vapur ile eve döndüm, üstümü değiştirdim. Sokak'a geçtim. Tembel bir haftadan ve karmaşık gündemimden pek derbi havasına girememiştim. Sonra Sokak, alkol derken maçta ilk yarı güzel bir gol attık ve tarihi derbiyi 1-0 aldık. Benim gerçi kafam 35. dakikadan sonra felam açılsa da maçtan tek parça çıktım. Kendinden emin olan malum rakip taraftar arkadaşlarım ise travmadan bir süre sonra çıkıp yeni yeni ortamlara dönüş yapıyolar. "Ya ne olacak amk ortamlarda Emre'ye verdik dersiniz." 

Sevgili Fermiya'ya tekrar teşekkür ederim. Güzel gönderisi için. Onun İzmir'li yüzünü ve tatlış köpenklerini her daim güler görmek istiyorum. 

Dün akşam da basket maçına gittik. Son 16 saniye kala yakaladığımız hücumu değerlendirseydik yencektik. Olmadı. Ya ben bir yerde yorgunluktan yığılıp kalıcam. Nerde dersiniz? Metro köşesinde, dolmuş şöförünün muavin koltuğunda ya da bir istanbulkart dolum noktasının yanı başında. Böööle göçmüş bir amele bulacaklar. 

Kahvaltı yaparken Pazar'ımızı şenlendiren ve videosunu aşık olduğum bir şarkı ile sizi burda bırakıyorum. Bulutlar gitsin ve sıcak yaz güneşi çabucak bu şehire gelsin. Sabahları sevişin ve özür dilemesini iyi bilin. O zaman merhamet sizi hayata tekrar çağıracaktır. Herkese iyi haftalar.


1 yorum:

  1. şarkıyı çok sevdiğimi söylemeliyim. tatlılarda harika gözüküyor aslında. :D bu arada izleyici sekmen nerede bulamıyorum. :) blogunu izlemeye alacaktım. :D

    YanıtlaSil