21 Nisan 2014 Pazartesi

İstanbul Biz Gibi Bahar, Uzun Çoraplı Mini Etekli ve Heyecanlı

Bahar geldi, biraz yağmur yağdı, sonra durdu. sonra güneş aştı. Tuna geldi, biraz buruk gitti. Pek bir şey yapamadık. Yenilgiler keyfimizi açmadı. Evde felan takıldık, İpekçi'nin otoparkında maçı beklerken tinerciler gibi sarhoş olduk, maça alkollü girdik. İŞTE ARADIĞIM TARAFTAR BUUUU. Bu sabah geri gitti.


Ceketimi alıp çıkasım var otelden. Laptop'un kapağını şaaakkk diye kapatıp çıkıp gidesim ama gitmem çünkü bu ay ekstra satış çok yaptık, ekstralarımı almadan hiç bir yere gitmem, meeeeheheheh.

Ben yazı çok özledim. Yaz acil gelmeli. İpincecik giyip Karaköy'de dolaşmalı. Ordan Galata'ya çıkılmalı felan. Gelmezse ben alıp gelirim kendime biraz yaz. Gerçi bazen öyle şeyler olur ki, 4 mevsim aynı anda geliyor bir şehre.

Şimdi siz şu şarkıyı dinleyin, ben de bu hafta arası tatilimde neler yapacağımızı planlayım. İstanbul güzel. İstanbul biz gibi bahar. Belki güzel resimler de çekeriz, kim bilir?


2 yorum:

  1. Ayytt çoraplar çok güzel! O araba minibarına çok güldüm, hislerimi ayrıca belirttim zaten, biliyosun :D
    Fırat'ın lacivertinde tekinsiz bir şeyler var ya da bana hep öyle geldi. Ege'nin laciverti gibi insana yaşama sevinci pompalamıyor.

    YanıtlaSil
  2. İpekci'nin otoparkı maç günü irlanda barlar sokağı oluyor, biz buzumuzu,vodkamızı alıp gidiyoruz, ben bu şekil itibari ile evde kaldım kdjsakhda çoraplar da kurtarmaz artık:d Resimleri çeken Doğu'dan döndü, oraları çok sevmiş ama hüzünlü yerlermiş,gözlerim doldu dinlerken...

    YanıtlaSil