1 Nisan 2014 Salı

Annem'den Fermina'ya Çiçekli Sevgiler

Annem'e arada blogumu, yazdıklarımı ve burası vasıtası ile yazıştığım güzel insanları anlatıyorum. Fermina'yı ve çiçekleri ile olan ilişkilerini anlatmıştım. Pek açıp okumaz blogları, teknoloji ile yeni tanışıyor ama eminim öğrense iyi bir takipçi olurdu O da. Annem velhasıl şu çiçeklerini çekip iletmemi istedi kendisine. Bir tanesi tüylü bir çiçekmiş ve Yalova'dan gelmiş. Diğeri de sklamen sanırım... Her çocuk gibi ben de bazen çiçeklerini benden daha çok sevdiğini düşünüyorum. Mehh -.- 

2 yorum:

  1. Ay çok güzeller! Ya valla bak anne sevgisi, şefkati bir başka büyütüyor çiçekleri. Ben olanca hödüklüğümle hala bekliyorum limon çekirdekleri filizlensin diye ahhahaha :D

    Yeni bir-iki numaram var, yazayım da bir ara fotoğrafla falan, annene gösterirsin denk gelince. Ben de annemi gazlamaya çalışıyorum blog yazsın diye ama anca gazete okuyacak hale gelebildi internette, pek yanaşmıyor.

    Ayrıca annem tekir kedimizi hepimizden çok sevdi, başucunda çerçeveli fotoğrafı vardı :) Güzel annene çok selamlar!

    YanıtlaSil
  2. Rollerimiz aynı, o çiçekleri, ben kedisi. Bana çiçek resmi gönderip, oovvvvv'luyor bana, ben de tarçın resmi gönderip misilleme yapıyorum. Nereye kadar gidecek bu sevgimiz belirsiz. Anneme bitkili herşeyi gösterebilirim mina abla, sınırı yok :):):):)

    YanıtlaSil