25 Nisan 2014 Cuma

Abzürt Hediye

Kafamı şimdiden öyle bir telaş sardı ki, ne siz sorun ne ben anlatayım. Aklınız durur. 

O yüzden en iyisi mi siz şimdilik bu abzürt telefon kabını inceleyin, ben de bugünün Cuma olduğunu hatırlayarak raporlarıma geri döneyim. Ay çok enteresan bu Dubaili kadınlar. Şu Chanel yazılı parfüm şişesi şeklinde kabı benim boynum astırtacak kadar Arap'laştırdılar beni. Birinin boynunda görüp aa ne ilginç demiştim. Sen beğendin, al senin olsun dedi, çıkardı verdi, öyle de cömertler. Artık bir Şeyh ile evlenme vaktim gelmedi mi sizce de? Böyle yerlere kadar sürünen taşlı türbanım ve Prada valizlerim ile Türkiye tatiline gelmem gerek. Türkiye hatta arada sırada gelmem gereken bir ülke olması gerek. Tahamül edemiyorum artık çocukların göz altına alınmasına.

-Halas! Yallah.


3 yorum: