12 Nisan 2014 Cumartesi

2 Yeni Mim'e Kafa Açmalı Cevaplar, Chewing Gun, A.C.A.B ve Bir Takım EL Maçları

Elbette yoğunum, elbette işler bitmiyor ama ben kendimi buradan alamıyorum. Hafta sonu için yapılacak bir sürü etkinlik var ve ben İstanbul'da başlayan yağmura yenildim. Evde öööyle yorganların arasında yuvarlanıp Tarçın ile mıncıklamalı oyun oynamak istiyorum. İyice cıvıdım evde, iyice.
Boiler Room'un bir flyerına rastladık ve accayip heyecan yaptık. Ben sormam gereken doğru kişiye sordum, araştırıp dönecek.
 
A.C.A.B yani All Cats Are Beautiful. AHAHAHAHHAHA. Hapisaneler olmasa suç da işlenmezdi mantığında yaşayıp ölücem bu samanyolunda. Ben sizi izliyorum buradan.

  
 
Dün akşam Yuuuro Lig'te son 8'e kaldık. Rakibimiz Barcelona. Elemek zor ama bundan sonra oturup EL'nin keyfini çıkartacağız. Sıla'dan geliyor : herşeeeeey yolunda! Bu akşam Soul Clap geliyor. Aynı sırada Kiki Ortaköy'de Paradisko'nun release party'si var. On the Fruit Records 'dan çıkan, palmiye ve pizza aşıkları Paradisko'nun yeni bebeği Chewing Gun'ı aşağıda dinleyebilirsiniz. Ekibin isimlerinden birini Disco'nun B Yüzü'nden ve bu blogtan tanıyorsunuz: Hemi. 7 Nisan'da yayınladıkları bu EP'in şaşalı kutlamasını ise Kiki 'de yapacaklar. Parçayı ilk dinlediğimde O'na da söylemiştim, bahardan yaza hoopp! diye atlatan güzel diskolu single'ın çok mutlu bir havası var. Başarılı işler yapacaklarına inanıyorum. Timeout İstanbul'un Nisan sayısında mini bir söyleşileri yayımlanmış. Şuraya tık tık. Pek bi sevindim efendim. 



 


Sabah yağmurun sesine uyanmak isterdim ama Tarçın'nın mıyıklamalarına ve tombik göbeği suratımda uyandım. Acıkmış. Şimdi eve gider gitmez güzel bir öğle uykusu ve ev tembelliği yapıcam. Sivas maçı var. Evde izlerim diye düşünüyorum. Yarın saat 16.00'da ise Galatasaray Kadın Basketbol Takımını, Avrupa Şampiyonası'nda FİNALDE izleyeceğiz. Kazanan ise Avrupa Şampiyonu olucak. Tarihi turnuvada rakibimiz gele gele fener. O yüzden fikrimiz değişmedi, hala öylesiniz.

İyi haftasonları. İyi uyuyun, güzel müzikler dinleyin ve sevdiğinizi koklayarak öpün. Hadi bakalım.

2 yorum:

  1. Küfürlerinin hastasıyım <3 :p Yazılarının öyle gizli saklı yerlerine yerleştiriyorsun ki okurken pat diye karşıma çıkınca istemsizce hoşuma gidiyor :D Benim de bahsi geçen duruma aynı sözlerle sövesim geliyor.

    YanıtlaSil
  2. Kufur bir argo deyil,sanattir. Sevgiler,iyi pazarlar :)

    YanıtlaSil