3 Mart 2014 Pazartesi

Minoshka = A B-Day Girl

Kendisini 2 yıldan daha fazladır takip ettğim blogger gibi blogger Minoshka'nın doğum günüsünü kutlarım. Buraya, oraya her yere yazdım. Dün akşam Leonardo Di Caprio'nun son filmini Nişantaş'ına izlemeye gittim. Zaman yönetimini çok iyi yapamadığım için film esnasına kaldı kutlama mesajım. E-mail gönderdim. Başka süpriz de yaptım. O da O'na kalsın. Güzel bir doğum günü şarkısı ile yazıyı bitirip işlerime dönüyorum. Hafta sonunun yazısı gün içinde blogta olucak. İyi haftalar!

5 yorum:

  1. Kedinin açıksözlülüğü :D Gimme Shelter'ı da pek severim :)

    YanıtlaSil
  2. Ahhahhahah grumpy cat! :D Yalnız bu sene aldığım capsin haddi hesabı yok, eskiden mumlu balonlu romantik şeyler olurdu yav :D
    Çok teşekkür ederim güzel bayansilvia, Rolling Stones kadar cool bir sene olur umarım bu :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yıl Fermina'nın doğum günü iyi caps yaptı. jshajhsajhdak

    YanıtlaSil
  4. Ben de kutluyorum burdan Mina'nın doğumgünüsünü!
    Bu konu hususunda bi yazı da ben yazcaktım ama yazamadım, sonra yazılmışını gördüm.

    İyki doğdun Mina!
    Seni seviyoz *.*

    YanıtlaSil