24 Mart 2014 Pazartesi

Mahkeme Kararı İle Bu Kafaya Erişim Engellenmiştir

Hayırlı Cumalar.

Sakin 1 hafta sonu yaşadım. Cumartesi hafif bir Urban Cafe şarabı ve Propaganda müziklerinden sonra, Pazar sabahı allahın belası inşaat gürültüsüne söverek uyandım. Saat 9 bile değildi. Pencereden dışarı eğilip takım elbiseli ve belki mal sahibinin iş ortağı olabilecek bir kaç adama bağırıp çağırdım. "Evet hemen kapattırıyoruz haklısınız kusura bakmayın" dediyse de, öğlene doğru yine başladılar matkapla bişiler yapmaya.


İsteksizce kahvaltı yaptım ve öğlen tekrar girdim o güzel yorganın arasına. Şu öğlen uykularına bayılıyorum. Akşam üstü Pınar gel demeseydi yine çıkmazdım evden. Bir koşu üst sokağa çıkıp kapısını çaldım. Saat 7'de sayın sevgilisi Altan'nı radyodan canlı dinleyerekten çay içip muhabbet ettik. "House müzik dinleyerek çay içen ev insanları" AHAHAHAHA avaz avaz gülüp geleceklerimiz hakkında hayaller kurduk. Sonra bir ışık felan, uyanmışız. En son kendimi Barcelona - Real Madrid 'in saha kenarında bulunan kameramanı için yapılan capse gülerken buldum. Gece 2 olmuş. Pinterest karıştırırken uyuyakaldım. Yüksek yüksek kafalara ev kurmasınlar bence.


Kedimin çenesinin ve yanaklarının yanında sakladığı özel kokuya aşık olduğumu düşünüyorum. Ben aklımı kaçırıyor da olabilirim, öyle bir ihtimal var tabi listede. Bağzen de suratımı şu kahvedeki gibi yakalıyorum. Kocaman bir ağız ve minik gözler.

Gördüğünüz gibi küçük popomu kaldırıp Bit Pazar'ına gidemedim. Hava da müsaitti ama marketten taze ekmek alıp organik vişne reçeli yemeyi tercih ettim. Taze ekmek ve organik vişne reçeli ile evlenebilirim. Canlarım ya.

25 Mart'ta bahsi geçen karmaşık bilgiler piyasaya felan çıkmasın efendim, çıkmasın. Ben 28 Mart'ta 28. yaşımı kutlucam. Gölgelenmesini istemiyorum. O gün benim doğum günüm ve hala bu ülkede yaşıyor oluşumun ve hayatta kalışımın zaferi. O gün iyi geçmek zorunda. :(

Kapatın aabi 1 hafta bütün fabrikaları ve devlet dayrelerini, kapatın 1 hafta aabi, 1 hafta boyunca şöyle herkes bi sikişsin abi, ülkede hiç biiiir sorun kamayacak.

7 yorum:

  1. Doğum günümüz aynı günmüş ki! :))
    İnternet toptan kapatılmaz inşallah zaten telefonu kaptırdım bir de o giderse kimse kutlamayacak doğum günümü durduk yere depresyona giricem! :)

    YanıtlaSil
  2. AHAHAHAH vallahi blog Mart'ta çok doğum günü yaptı, Mia, Fermina, ben, sen, ay geriye kim kaldı :d Telefonun için üzüldüm gerçekten tam da böyle bir gün öncesi kafayı yemelik bir olay olmuş, şahsen ben 1 tape bile gelsin istemiyorum! Farkettiysen doğymgünlerimiz hep seçim tarihine geliyor, 18. yaş günümde 28 mart seçimdi,sandık görevlisi kullanamaz diyordu neredeyse :( Başkandan izin almıştık. Rezalet ya.

    YanıtlaSil
  3. Ya ben üşenmeden o kadar yorum yazdım göndermemiş :( Ne dediğimi de unuttum iyi mi :D

    YanıtlaSil
  4. Hah tamam hatırladım. Bu kadar Koç burcu fazla dedim. Bir de o seçim dönemine yetişemedim ama trajikomik bir durum olmuş ülkem bi garip dedim. Son olarak da hep sınav dönemlerine denk geliyor, doğru düzgün kutlayamıyor insan dedim. Böyle bir şeylerdi :/

    YanıtlaSil
  5. Vizelere gelirdi benimki evet :( Bu yil oy kullanmaya izmire gidicem. Annem babam kardesim yeter ^^

    YanıtlaSil
  6. Romanya'ya gitmem gerekir onun için benim :) Aile olsun başka kimseye gerek yok zaten.. Bu arada bir terslik olur interneti falan kapatırlar, şimdiden kutlu mutlu olsun doğumgünün :))

    YanıtlaSil
  7. Oooo Romanya, ben olsam giderdim valla :( Teşekkür ederim iyi dileklerin için Kedi, umarım sen de güzel bir gün geçirirsin,ayyyyy 2 gün kaldıııaaaa :D:D:D xxx

    YanıtlaSil