22 Mart 2014 Cumartesi

Lezzetli Çekimler, Pazar Hazinesi, Güneşi Bırakmayın

Böyle kafama eserse güzel yemek resimleri çekiyorum. Çalışma prensibim : çektiğimi yerim. Eğer buna benzer lezzetli ihtiyaçlarınız var ise, yardıma hazırım. Tabi işin şakası, bunları yemedim, et konusunda biraz hassasım, bilen bilir. 



Pazar günü Türkçe'ye çevrilmiş ismi Hazine Avcıları olan yeni George Clooney filmini izlemeyi düşünüyorum. Actionlı filme benziyor. Biraz kafamı dağıtmaya ihtiyacım var. 

Bugün ise Kayseri ile maçımız var. Dün de Münih'e baskette koyduk. Hayatın bir yerinden düşüyorsan, bu takım tekrar tutunmamızı sağlıyor. Salı günü Şampiyonlar Ligi'nden elendik. Evet, gerçekçi taraftar bunu zaten bekliyordu. Şimdi Euro Lig'ten devam ediyoruz. Maç keyifliydi. Bir ara maça ortak oldular ama ufak bir fark ile geri aldık. Akşam da maça gider biraz gol izleriz. Deplasman skorları içimizde bir yara.

Havalar bahara döndü İstanbul'da. Sinemadan önce biraz yürüsem mi diyorum. Şöyle Bomonti Bit Pazar'ına doğru? Tam bit pazarında dolaşmalı hava yok mu? Geçen hafta yağmurun sesine uyanmıştık Tarçın ile. Bu Pazar güzel olur oralar. Hadi bakalım, herkese güzel haftasonları olsun. Şu şarkının kısa bir versiyonunu sizinle paylaşıyorum, playlisimin patronlarından biri olmak üzere. Güneşin peşini bırakmayın. 


2 yorum:

  1. Etleri görünce ben de noluyor yahu oldum :D Resimler güzel tabii.

    YanıtlaSil
  2. O etleri eritin, o etler kalmasın. dskhajkdhsa

    YanıtlaSil