3 Mart 2014 Pazartesi

"I'd just like to thank Silvia."

Bu sabah Pazartesi'ne ofiste şöyle başladım;

Tripadvisor.com
"... The hotel - modern, efficient and immicalutely clean, you are met with a smile and the staff there can't do enough to help you, from organise taxi to setting my wifi on my phone, they were always happy to help. The rooms are very modern and well laid out, they are also cleaned to a very high standard. Breakfast is fantastic with a host of hot and cold choices, again immaculately set out. I'd just like to thank Silvia, the Guest Relations lady for her assistance, she was very helpful and always eager to assist. Her knowledge of the Galatasaray football team was equally impressive.I would highly recommend this hotel as an ideal base camp to explore Istanbul, and look forward to my next visit whether it be business or pleasure." Tony J. / South Wales


Arkadaşlar. Hayatta kıskanılan en güzel şey başarılardır. İnsanlar sizi elbette sevmek zorunda deyiller. Bu adam belli ki sevmiş, ilgisini çekmiş ve memnuniyetini dile getirmiş. Saolsun. Yaptıklarımı bazen eleştirenler ve beyenmeyenlar var aranızda. Onlar kendilerini iyi biliyorlar. Onlara bugün bu yazı ile tek bir şey söylemek istiyorum, gidin ve bu yazıya bakarak 31 çekin.

3 yorum:

  1. Oha ne güzel yazmış adam! Sana böyle takdirler, iltifatlar geldikçe ben de burda gururlanıyorum annenmişim gibi ahahha :D
    Çekemeyen anten taksın amk diyerek yerlere yapıştırıyorum seviyeyi ve gidiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Mesajımız açık ve net, "Eveth!" :)

    YanıtlaSil
  3. son saniyeye kadar hanım hanımcık gitmişti yazı, son anda attın imzanı :D başarılarının devamını dileyip yorumu noktalıyorum.

    YanıtlaSil