15 Mart 2014 Cumartesi

Güzel Şeyler Yakın, Meşaleleri Yakın

Haftanın gündemi sakin değildi. Yani evde 3 makina çamaşır yıkayıp, temizlik yapıp, 350 yıldır duran bulaşıkları yıkamam haricinde sakin değildi. Ölümler, tapeler, fezlekeler. Mesela ben geceleri yine rahat uyumadım. Mesela ben göstermelik Cumhuriyet çocuğu triplerinize çok güldüm. Caps paylaşıp Atatürk sevgisini facebooktan reklam edenlerle çok eğlendim. Çünkü Atatürkçü olmak Facebook'tan caps paylaşmayı gerektirir. Mesela ben etrafımdaki cahil cühela ağızlarla savunulan aptal ideolojilere içimden çok kızdım. Ama, son 1 parti makina kaldı. Yıkanıp asılması gerekiyor. Bunlar dışında başka karmaşıklık yoktu.

Bir Cumartesi daha geldi. Ne yapıcam hiç bilmiyorum. Pınar'a bir uğramayı düşünüyorum akşam, biraz kanepe dedikodusu yapar, sigara kahve keyfinde oluruz. Yastık kuşu minnoşu da severim. Benım canavar Tarçın da öyle sevdirse keşke kendini. Sadece göbeğine burnumu bastırmakla yetiniyorum:d

Şu sıralar Pinterest hesabımla meşgul oluyorum. Yani daha önceden bakardım ama iphone app'i o kadar pratik ve keyifli yapmışlar ki, akşamları yarım saat dolanıp, günlük ootd ya da oturma odası yerleşimlerine aşık olmaya başladım. Daha Türkiye'de yaygın değilken çevremde Pinterest'i ilk takip edenlerdendim. Hala bazı dekor ve pratik ev uygulamalarını ordan bakarak fikir alıyorum. Bir de bunun biraz daha üst düzey ve satış kanalı açık olan Fancy.com var. Takip etmenizi öneririm. Tasarım ve kişiye özel üretim merakı olanların ilgisini çekeceğini düşünüyorum. 

Siz bu şarkıyı dinleyin, tam bir haftasonu şarkısı, çok severim. Ben de cumartesi ve pazarımı nasıl geçireceğimi düşüneyim. İstanbul'da son gerginliklerden dolayı bazı aktiviteler iptal edildi. İyi oldu. Ya bu Bomonti'de antika pazarı oluyormuş Pazar günleri. giden var mı? Belki o tarafa doğru bir yürüyüş yaparım. Anneme lokumluk bakarım. Annem sıkı bir lokumluk koleksiyoncusu. Yerini bir keşiflemem gerek. Hava sıcak mı soğuk mu bilmiyorum. Sabah otele sadece montla geldim. Çanta bile almadım yanıma. Kendimi bu anlamda özgürleştirmeyi çok seviyorum. Düşünsenize, çantasız sokağa çıkan bir kadın oldum bu şehirde. Sıkılıyorum yük olan herşeyden.

Enerji. Evet bu hafta sizin totemlerinize ve şans dileklerinize çok açığım. Güzel şeyler olacak. Onların olması için hayatımızı bu anlamda yönetiyoruz, enerjimizi kaybetmiyoruz. Değil mi? Güzel şeyler yakın, meşaleleri yakın. Hadi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder