5 Mart 2014 Çarşamba

Chill-Out Festival Istanbul 2014

Chill-Out Müzik Festivali, biz festival ve müzik severlerin açık ara en mutlu Pazar'ı. Geçen sene yeni yeni başlayan sıcakları umursamadan, öğleden sonra düşmüştük yollara. Kocaman arabamız ile Kemerburgaz'a eğlenceli bir giriş yapmıştık. Kapılar çılgın kalabalıktı. Öğrendik ki 2013 yılında bu güzel festivali 14.000 kişi ziyaret etmiş. 



Nouvelle Vague'nin güzel müzikleri karşıladı bizi ve yeşilin içine karıştık bir anda. Akşam havuz kenarı sahnesinde Gigamesh dinledik. Hemen sonrasında ana sahneye geri döndük ve Gilles Peterson ile devam ettik. Çimlerin üzerinde açık havada bu müzik yaratıcısını dinleyerek misyonumuzu tamamladık. Ve şehrin karmaşasına, kafamızı bir yerlerde unutmuş olarak döndük. Geri yerine gelmesi bir kaç gün sürdü ve bir de baktık ki, Festival’e daha 360 gün varmış...


O bir sürü gün geçti, bitti ve bahar geldi. İstanbul’un festival severlerinin heyecanla beklediği, bu yıl 9.su düzenlenecek Chill-Out Müzik Festivali için tarihler 25 Mayıs’ı gösteriyor. yılın ilk festivalinin 1. dönem avantajlı bilet satışları şimdiden tükendi bile! 2. dönem satışları bugün başladı. Yakında headliner’ı da açıklanacak olan bu özel etkinlik, Life Park’a taşındı ve bu yıl 4 sahne oluşturuldu. Mekan, gerçek bir Cennet olabilir. Festival sloganı ile çok uyuşuyor. Benim aklıma hemen uçuşan kelebekler, parıldıyan renkli yıldızcıklar ve müzikten başı dönen mutlu insanlar geliyor. Şimdi bize son kalan günleri saymak düştü. Yeşil ile müziğin birleştiği o tatlı çizgide dans etmek istiyorsanız siz de şimdiden biletiniz alın :)

Yeryüzündeki Cennet’te görüşmek üzere!

10 yorum:

  1. Yo biz konsere gitmeyiz zaten :D Ankara'ya chillout fest tarzı bir şeyler kazandıracak bir belediye adayı varsa oyum ona arkadaş, işte o kadar !

    YanıtlaSil
  2. İSTE ARADİGİM MİZAH!!!!! sksjsjsj Ya oyle bi aday olur da alirsa zaten Festival'den once devrim olur Zihin

    YanıtlaSil
  3. Bana eşlik edecek birini bulsam hemen kapacağım biletleri ama bu gidişle tek başına tadını çıkarmam gerekecek :) Sabırsızlıkla bekliyorum!

    YanıtlaSil
  4. Sevgili KediDeli ben orda tek olacagim sanirim,belki en fazla bir kac arkadas daha gelir ama memnuniyetle eslik ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Heheyy O zaman alıyorum biletimi! :))

    YanıtlaSil
  6. Bir bildigim varsa kacirma derim,benden soylemesi ^^

    YanıtlaSil
  7. zippo'nun da standı olacakmış, hediyeler vereceklermiş, ha? çok heyecanlı, kesin oradayım:)

    YanıtlaSil
  8. Evet Mantovani, sadece Zippo değil, daha önce olmayan bir çok marka yer alacak. Bu festivali çok sevdiğim dostlarım düzenliyor, henüz daha esamesi bile yokken festivalin gerçek bir açık hava müzesine dönüşeceği beni heyecanlandırıyordu. Umarım yılın en mutlu Pazar'ı senin için de güzel geçer, esen kal.

    YanıtlaSil
  9. müthiş bir festivaldi ve dediğin gibi bir sürü marka vardı. ben zippo kaptım ama bir tane http://imgur.com/pf6NBdy
    gerçekten bu kadar huzurlu ve keyifli geçeceğini tahmin etmezdim ama bayıla bayıla izledim herkesi. gelecek sene tekrar orada görüşmek dileğiyle!

    YanıtlaSil
  10. Selamlar, evet harikaydı, festival resimlerini ve yazımı şurdan okuyabilirsin; http://egeninlaciverti.blogspot.com.tr/2014/05/yln-en-mutlu-pazarn-geride-braktk-chill.html , orada görebildiğim tüm ekipten dostlarıma teşekkürlerimi ettim. Ben zippo'nun hediye dağıttığını bilmiyordum, güzel bir şans olmuş senin için. Yeni yılda ben de Lounge 96'dan güzel bir hediye almıştım zaten: http://instagram.com/p/lxicqGzVYo/ Bunun üzerine başka Zippo gelemez bana sanırım :):):)

    YanıtlaSil