26 Mart 2014 Çarşamba

Bugünlerde Aşık Olduğum 5 Şey

Pinterest'te rastladım. Aşık oldum. Bir kaç sitede araştırdım, bakındım stokta yok ve/veya üretimi yok. Böyle güzel oldschool parçaları Adidas nasıl da güzel yapıyor deyil mi? Ben bu eskimiş(!) şeylere nerden merak sardım bilmiyorum ama bana anımsattığı tek bir konu var o da "yaşlanıyorum galiba" oluyor.









Must-have listemde. Şu aralar Horizon gözlüklerden sonra bu aklıma girdi. Elbette siyah abi. Her zaman siyah kazanan taraf olmuştır. Bunun çok benzeri şuan elimde var ama hor kullandığım için listeye yenisini koydum. Horizon'u da ilk fırsatta net alacam. Zaten zaman zaman instagram hesabımdan offical siteleri bişilerimi beğeniyor. Bilmiyorum, enteresan bir takipçi kazanmış olabilirim. Neden böyle şekil şukul markalar Türkiye'de hala yok, anlamış değilim. Meraklısı çok var.






Sırt çantam organik. Ben iyi bir sırt çantası kullanıcısıyım. Kokoş çantamı geçen sene Nine-West 'den almıştım. Ama çok nadir kullanıyorum çünkü kokoşluk ortamlarım pek yok :d Şuanki organik çantamın rengi beni zorluyor. Krem rengi zor. Şuna rastladım. Organik değil ama renklerine aşık oldum. Sanırım internette organik sırt çantası satan bir kaç site var. Daha detaylı araştırsam bulabilirim diye düşünüyorum.











Sizce yapabilir miyim? Bence net yaparım. Biraz daha bahar gelsin, evi bahar temizliği yapmadan önce şu şekilde şeylerle değiştirebilirim diyorum. Allahım ne tatlı ve akıllı insanlar var ^^ 


Pinterest'te bu ve buna benzer ev işlerini kolaylaştıracak pratik çözümler sunan dünya kadar fikir var. Ben arada böyle akşamları girip karıştırıyorum ve board'lar oluşturdum. 4 farklı board içinde, kıyafet kombinlerini, güzel yemek & içecek çekimlerini, dış mekan & iç mekan pinlerini ve DIY köşesi yani yapıştırmalı kesmeli hayat kolaylaştıran fikirleri topladım. Bazen saatlerce burda kaldığımı farkediyorum. Ay diyceksiniz ki, ne çok ölü zamanın var. Ben 4 yıldır TV'siz yaşıyorum. Kafam hala kirli değil. Bunlar aptal dizilerden daha keyifli uğraşlar bence. 




Göyynümü çalan bir diğer Adidas şeysi de bu arkadaşlar. Sennheiser ile Adidas'ın birleşmesinden ortaya çıkan bu güzel bebeğe, İstanbul'da Adidas mağazalarında rastlamıştım ama satın alınmıyormuş. Bilenler vardır, Adidas'ın radyo köşesi var, mağazalarda bu köşelerde çeşitli iş birliği yapılan sanatçıların tracklerini dinliyorsunuz. Hani şu D&R 'lerde CD deneme köşeleri gibi. Bu köşelerden birinde ben sanırım Karmon 'a rastlamıştım. Çok güzel şeyler bunlar yaaaa. Satışı varsa bana haber edin.


Güzel bir parça ve bu gereksiz liste ile haftanızı böldüm, gidiyorum. Bu şarkının bu mixi henüz 24 saat bile olmadı çıkalı. Taze taze ve müthiş. Fazla enerjim var, nereye harcıcamı şaşırdım. Bugün ekstra sevgili dostlarım Ali ve Enis beni otelde ziyarete geldi. Baklava yiyip çay içtik. Ondan oldu galiba.:d xxx Siz de enerjinizi kaybetmeyin! Güzel bir haftanız olsun. Çocuklar ölmesin ve kediler ile birlikte mutlu mesut uyusunlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder