11 Şubat 2014 Salı

Bu sefer de THY'yi Aradım

Henüz görüşmeyi bitirdiğim THY, 30 Mart'ta (Yerel Seçim Günü) İstanbul-İzmir arası uçuş saatlerini değiştirmiş. Tarife değişikliği adı altında yolculara tek tek ulaşıp uçuş saatlerinin değiştiriğini, en son uçağın öğlen 12 'de felan olduğunu söylüyorlar. Resmen o tarihte özellikle İzmir'e gelecekleri tespit edip uçuşlarını engelliyorlar, oy kesiyorlar, Ege'nin içinden bişiler tırtıklıyorlar. Rezalet bir durum deyil mi. Dişlerimi sıkmaktan çenem ve başım ağrıdı. Ama bu durum benim ne kadar umrumda olabilir ? Tabi ki de gidicem. Zaten 28'i doğum günüm, annemlerle birlikte olucam bakıldığınca. Müşteriyi kaybetmemek için iade yapabiliriz diyor. İade aldım gittim başka şirketten temin ettim biletimi. Kafaya koydum ya, gidicem illa. Güzel bir saatte aynı bütçe ile İzmir'e gidebilicem.

Şuan ben bayaa sinirliyim ya. Bayaa ama. 

Vazgeçmemek kanımda var. Vazgeçmemek güzel.

2 yorum:

  1. Rezillik. Benim de başıma da çok benzemese de şöyle bir olay gelmişti 2013'ün son günlerinde. İstanbul'a günübirlik iş için gittim. Dönücem Ankara'ya. Anaaa otobüs iptal olmuş. Bilet satışları az olduğu için yemekli ve konforlu araçlarına kıyamamışlar belli ki. Sordum "e nolcak şimdi diye". Önce Ordu otobüsüne bindim. Sonra aktarma yaparak Adana'ya geçtim. Adana otobüsü Ankara'da durunca indim. Allah'tan bilet farkını ödediler bana. Yoksa ortalığı birbirine katardım. Onca hayaller kurmuşum "ohh yorucu günün sonunda eve konforlu bir otobüsle dönücem" diye. Bir de baktım otobüsten otobüse atlıyorum. Van Damme gibi :p

    YanıtlaSil
  2. Eğer başka firmadan bulamasaydım çok daha sert biz yazı yazardım ama dişlerimi sıkmakla kaldım bugünlük.

    YanıtlaSil