24 Şubat 2014 Pazartesi

ŞİMDİ DAHA YÜKSEK SESLE!


Çabuk 20 oldu dikkat edersen.


Böyle siber hızlı bir zaman makinasının içinde bana sanki 2o yıl ilacı verdiler ve uçtum ileri gibi. Anlamadım. Anlayamazsınız. :d Kardeşimmiş meyersem o çocuk, uyumadan önce bebek yatağında, müzik kutusunun ipini çekerken, "bir anda saçlarını hipster kesimi yaptır karşim" demişim. 
...

-Abla skor 3-1. 
-ya gizli saklı yok söyle işte adamı deli etme.
-Ya abla bu fenerliler neden bu kadar mal olmak zorunda?
-İnternet paketim yok, bir 10 ateşlersin kardeşine?
-Abla annemi bi arasana,başımın etini yiyo...
-sakdhsahdsa kim o keko sana yazan?
-biliyorsun abla değil mi, adamsın?
-Abla bana hemen bi ingilizce çeviri yapar mısın?

Bu çocuk büyüdü, 20 yaşında oldu. djakhsak Nice yıllara Tuna. Sarıyı ve kırmızı her yerde göreceğin yeni bir yaşın olsun. Ve şimdi daha yüksek sesle; BİZİ SENİN SEVGİNLE BÜYÜTTÜLER GALATASARAY!

5 yorum:

  1. Ahahhahha ay güldüm okurken :D Anne bariyeri olmak bütün ablaların kaderi galiba :)
    Hepibörtdeyler yolluyorum, kazık kadar adam olmuş artık meeaaaşallah! :D

    YanıtlaSil
  2. Doğum günü mutlu olsun.. :))

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Nilşah Ablası, Sevgili Fermina Ablası, güzel dileklerinizin sinerjisini burdan hissettiğimi bilin. Tuna'ya gönülden göndereceğim. Gün içinde telefon ile konuştuk, arada yazışıyoruz. Ayrı şehirlerde olmak zor. Öpüyorum sizleri.

    YanıtlaSil
  4. Ben fanatik kadın görmenin şaşkınlığı içindeyim aslında.

    YanıtlaSil
  5. Babadan nesiliz Cessie :d Ben de şaşırıyorum bazen :)

    YanıtlaSil