20 Şubat 2014 Perşembe

Lacivert Play Tuşu

Blog okuyucularım zaten bu bloğun özelliğini biliyordur. Çok uzun bir süredir başlıklarımı; o yazının ve o günümün ruh halini karşılayan güzel bir track ile bitiriyorum. Bunu hiç es geçmemeye gayret ediyorum. Bazen şarkının modu nedeni ile mobilinde sorun çıkarsa da, yaygın olduğundan Youtube linki koyuyordum. Şimdi artık bunu biraz daha şekil şukul yapayım diye Soundcloud’a taşıdım ve blog içine kod ile yerleşim yapmaya geçtim. Soundcloud’a son birkaç aydır daha çok vakit ayırdım. Müzikleri daha iyi süzgecimden geçirmeye başladım ve takip kirliliğini engellemek için daha iyi çalıştım üzerinde. Bu uğraşıyı yine blogumu önemsediğim için yaptım. Bu güzel değişikliği de, burada çalan müzikleri önemsediğinizi düşündüğüm için sizinle paylaşmak istedim. Bu uygulamada benim hoşuma giden ve beni heyecanlandıran şey ise “play” tuşunun “Ege’nin Laciverti”nin kimlik rengi ile aynı olması. Bundan sonra benim o çok sevdiğim lacivert rengin tuşuna bastığınızda,o yazıya ait olan müziği dinlerken yazıyı da okuyor olacaksınız. 

Bugün günlerde Perşembe. Umarım güzel bir hafta geçiriyorsunuzdur. Cumalar ve Cumartesileriniz nasıl geçer bilmiyorum ama sanırım ben biraz sekize dağılacağım gibi.

Maç sinerjisine girdik mi? Sokak’a gider miyiz? Cuma günü güzel müzikler var mı? Dans edecek miyiz? Hepsini gelecek hafta yazıcam. Şimdi işlerime geri dönüyorum. Bu hoş müzikli değişimi bir önceki kahvaltı mesajının çok dikkat çektiği yazıda denedim, buraya da bir tane yenisini entegre ediyorum. İyi hafta sonları şimdiden.

2 yorum:

  1. Şarkılarını dinlemeyi seviyorum, hem de çok ilginç birisin.

    YanıtlaSil
  2. AHAHAHAHA Cessie,teşekkür ederim çok tatlısın sen de,ve çok bilgili bir gençsin,umarım bu ivmeni hayat boyu hiç kaybetmezsin. İlginçliğe gelince, bilmiyorum gerçekten öyle mi deyil mi,ama senin tespitlerin de en az ben kadar ilginç :d

    YanıtlaSil