8 Şubat 2014 Cumartesi

Mor Disko Topları

Keşke insan nesli disko topundan gelseydi, çok tatlı olmaz mıydı? 

Perşembe akşamı lise arkadaşım ile buluştuk. Brooklyn'li kuzunun tayfadan. O da liseden arkadaşım çünkü. Liseden arkadaşlarım ile şarap içip, İstanbul'daki hayatlarımız hakkında konuşmak, hala bunu yapıyor olabilmek ve keyifli vakit geçirmek. Bunlar güzel şeyler. Düşünsenize 12 yıldır felan hayatımda bu adamlar. Araya başka ülkeler ya da kıtalar girse de buradalar işte. Şu hayatta katladığım insan sayısı o kadar az ki, bir süre aramayıp, yine aradığımda telefonun ucunda aynı ses tonu ile, "tamam Silvia'cım" diyen sesler bulmak zor. İşte hep bunlar İzmirli olmak. Hep. İzmir'in bokunu yiyin.

mr. ali
Gergin bir hafta geçirmedim. Çünkü müdürümüz tatilde idi. Ama benim işlerim hep var hep var. Perşembe akşamını zor ettim. Dün yani Cuma da bir süredir beklediğimiz ve Gigology'nin organize ettiği Purple Disco Machine performansına gittik. Tino ile tanıştım. "İstanbul'a hoş geldin, My House çalmazsan seni vururum" dedim. Çaldı. Tabi öyle demedim :) :) 4'te geldim eve.


Buğra çok efsane bir New Balance almış. Ben de aşık olduğum siyah New Balance'larım çektim, dün Propaganda'da mu az zam müzikler yakaladık. Tayfa toplandı. Bu kafalara dikkat arkadaşlar. Bu kafalar çok tehlikeli.

Bu akşam Topless'da Stavroz çıkıyor. Dinlicem. Birazdan bişiler yiyip çıkıcam ofisten. Biraz uyur maça geçerim. Çok mühim bir Eskişehir maçı var. Gece de ver elini single in the city in İstanbul. Bir önceki hayatımda gig-monster mıydım ki?

Arkadaşlar. Bu hayatta sanırım şu aralar ciddiye aldığım tek şey güzel bir parça. Sadece 394 kez felan dinlenmiş, keşfedilmemiş bir şarkı.

İyi haftasonları.

http://www.youtube.com/watch?v=LFhRczdu79Y

2 yorum: