26 Şubat 2014 Çarşamba

Maç Sinerjisi, Döner Bıçağım, Galatasaray Sözlük 26.02.2014 Intro

Evet dün ve ondan önceki gün tape çılgınlığı, sosyal medyada iyiden iyiye Şampiyonlar Ligi sinerjimizi yedi ama duruldu gibi geçici süre. Şimdi hep birlikte daha yüksek sesle bugün saat 21.45 'de "Galatasaray" deme zamanı. Şampiyonlar Ligi'nde, tertemiz bir Türkiye takımı, bu akşam Ali Sami Yen Arena'da gururla ülkeyi temsil edecek. Sonuç ne olursa olsun, ki bunun rövanşı da var, avantajlı bir skor isteği ile İngiltere maçını bekleyeceğiz. Bugün ofise bir rütiel olarak atkı & forma ikilisi ile geldim. Gerçi ben bütün Galatasaray maçlarında ofise atkı & forma ikilisi ile gelirim. Atkımı ve formamı katladım, dolabıma astım. Telefonumun ekranına baktım. Çay içtim, Galatasaray Sözlük'te başlıkları inceledim, bir kaç entry'mi "save" yaptım. ŞL müziğini dinledim, gözlerim dolu dolu işlerime geri döndüm. Bugün geçmeyecek. Sabahtan belli oldu. 

Bir grup genç Chelsea'li arkadaşın yolu otelimize düşmüş. Ben de bir kaç konuda yardımcı oldum. Çok ama çok teşekkür ettiler. Şanslı günlerindeledi, çünki ben de döner bıçağımı evde unutmuşum, ya kardeşlerim benim korkularından atkı bile getirememişler AHAHHAHAHAAH.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder