21 Şubat 2014 Cuma

Balık Kokan Kedi, Asaf Avidan ve İyi Bir Forvet: Nurofen

Bu karı - koca bulma sevdası ile hemen evlenip 1. yılında vıcık vıcık çocuk yapma telaşının mantığını birisi bana anlatabilir mi? Şayet bir mantığı varsa? Ben Nurofen Cold içtim, çok güzel kafam oldu. Karışır bugün buralar.

Dün akşam çok şahane bir şekilde dolap ve kıyafet düzenleme işini gerçekleştirdim. 2 çanta dolusu eski kıyafet ayırdım. Onları verecem birilerine. Zamanında çok severek giyindiğim ama şimdi pek de içimi açmayan bluzlar,kazaklar,pantolonlar,ceketler. Gördükçe sinirim bozuluyor evin içinde. Bir sürü de yıkanacak şey çıktı sağdan soldan. Deterjan bitmiş olduğu için atamadım, öyle kaldı,bugün ilgilencem.


Dün Tarçın, Müge'nin pişirip O'na ayırdığı 1 tabak dolusu balığı yemiş. Öyle mutlu oldum ki, eve geldiğimde yalanıyordu. Karnında minik bir tepe oluşmuştu. Ağzı da mis gibi balık kokuyordu. Ben eve, Tarçın'nın kalıtsal gastrointestinal'i olduğu için bu tip şeyler pek sokmuyorum. Ama arada bir denk gelince böyle şeyler yiyip mutlu oluyor, ben de mutlu oluyorum. O gazla zaten dolabı düzelttim. Beni iyi hissettiren şeylerden biri de kedimin enerjisi.

Bu işlerle uğraşırken biraz terledim ve hava iyi diye kombiyi de yakmamıştım. O sırada biraz üşüdüm sanırım. Ara verip Müge ile, Adıyaman'dan gelen bir tütünü denedik, o sırada mutfakta da üşümeye devam ettim. Nurofen iyi topçu.

Şimdi güzel bir çay koyup, işlerime devam edeceğim. İmdat.Kafam ekrana yapışcak. Akşama belki Teenage Mutants ya da David August.

Bu ayın anısına aşağıdaki şarkıyı paylaşıyorum. Hem de tüm yaz dinlediğim "My Head Is Jungle" remixinin sahibi Wankelmut versiyonu ile. Bu şarkıyı Ali ile keşfetmemizin 1.yılı, tayfa ile nice yıllara. Nice güzel müzik keşiflerine ve nice birlikte ateş edeceğimiz güzel festivallere...

4 yorum:

  1. Cidden böyle bir "kafa" var ya. Hemen evlenesi geliyor insanların. Bana da anlamsız geliyor. Ama tek iyi yanı çocukla aranda fazla yaş farkının olmaması. Arkadaş gibi büyümesi güzel :) Tabii kendi özgürlüğümüzden oluyoruz o durumda da :D

    YanıtlaSil
  2. Tamam çok kids-friendly biri olmayabilirim :d ama gerçekten hayat bu kadar kısa ve değersiz değil ya,ne biliyim,insan sevdiği adamla ya da kadınla hiç mi hayalindeki bir yeri görmek istemezsin, onun da görmesini ya da tatmasını sağlayamazsın. Bu mu yani bu kadar mı olay? Hemen şişko türk kadını olmak, eve çanta çanta bez taşımak,daha yaşın 26 felan. Sonra ay bizden aşk geçti bilmem ne. Sıfır sosyal hayat, yaş 35,evde 2 tane haşarı veled, üstüne adamdan hala yıldönümü hediyesi beklemeler felan. Of ben neden bunlara takılıyorum ya. kahjsahdjah

    YanıtlaSil
  3. Keşke çocuklar part time olsa :D Saçmaladım biliyorum ama fikir güzel.

    YanıtlaSil
  4. HAHAHAHAHAHA Harika bence. En çok korktuğum ne biliyor musun? Şu hormonal deyişim dedikleri şeyden sonra kadınların çocuk şartlanmasının benim başıma gelecek olması. Kendimi böyle bir şeye şartlanmış olursam bir gün Zihin, gelip beni burdan alıngötürün çok uzaklara :d

    YanıtlaSil