5 Şubat 2014 Çarşamba

Baby, I love Your Brooklyn,Everyday

Tarçın'nın kumunu temizledikten sonra götünü attıra attıra koşup yeni kuma kaka yapmasındaki mutluluk seyre deyer. Düşündüğünüzde garip geliyor ama biz de aynı eylemden sonra "oh dünya varmış" diye sevinmiyor muyuz ?

Swallow Cafe
Evimi değiştirmekten vazgeçtim. Evet doğdu duydunuz. İşimi bir gün değiştirirsem ve ev sahibim beni kapıya koymaz ise, evimin içini biraz düzeltip, daha konforlu bir hale getirmeye karar verdim. Kira eve neden bunu yapıyorsun diceksiniz biliyorum. Napim, ben bu çirkin ve küçük evi seviyorum. Küçük ve çirkin şeyler hep daha sempatik deyil midir?

Az önce tesadüfen Peter Frampton açtım. Ne kadar da hüzünlendim. "Baby, i love your way,everyday."

Biz yazsak kezo oluruz, bu Betoko hit yapmış bu sözlerden. Sabah uyandığında dışarı bakıp, yağmurun tekrar yağdığını görürsen ne hissedersin?" Al işte. Bıçaklıcam kendimi. 

Bugün en az kardeşim kadar sevdiğim birinin iş görüşmesi vardı. Çok iyi geçmiş. CV'nin ve ön yazısının hazırlanmasında çok destek verdim. Eğer işi alırsa inanılmaz mutlu olucam. Ali'ye de geçen söyledim. Üzerimizde çok güzel bir enerji var ve güzel şeyler olacak bu yıl. Özellikle bu çok yakınımdakiler üzerinde hissediyorum bunu. Güzel şeyler yapıcaz bu yıl.


Brooklyn'li kuzunun çektiği bir kaç resmi sizinle baş başa bırakıyorum. Resimler gerçekten çok güzeller. Dün akşam yazıştık. Bi barda içiyormuş. "Öfff içim geçmiş burdan kuzu, orda olaydım iyiydi" dedi. Bu resimleri gördükten sonra insanın hemen oracaktı film çeviresi, blues yapası ya da ne biliyim bi gangsta madı fakır klan 'ı kurası geliyor. Geçen tweet atmış bana, "bi de beni bana yazsana" diye. Çok manidar. Ben onu bu blog dahil kaç yere yazdığımı hatırlamıyorum. Eski yazılarda bir yerlerdedir belki. Buna cevap veremicem :) Haftasonu dönücek Brooklyn'den. Bu arada bu resimler gerçekten O'nun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder