1 Şubat 2014 Cumartesi

3 Madde'de Erkekler

Erkekleri keyif verici maddelere benzetiyorum.

Bazıları natural. 
Yani odun gibi. Bildiğin yeşil. Alıyım vurayım duvara, seslerini çıkartmazlar. Beni merak etmezler. Bir bok yediğimi düşünmezler. Biraz zaman sonra da hiç bir şey yokmuş gibi düşer kafası, çeker giderler. Kalırım ortada. Mutlu olduğumuz zamanlarımızı çoktan unutmuşlardır. Şekerim düşer, tatlı bişiler canım ister, başka adamları sorarım kendime unutmak için. 2 saat sonra unuturum ben de : ) 

Bazıları kimyasal. 
Böyle anlık kayıplar yaşatırlar bana. Onu yapma, buraya gitme, bir bakmışsın, iyi bir bakmışsın kötü. Salak espiriler yaparlar, dengesiz dengesiz konuşurlar, ararım cevap vermezler, aramam yine cevap vermezler. Değişik triplere sokarlar. Terk edince de, biraz zaman sonra bana geri dönerler. Ben yine inanırım, gelir hayatıma, sonra geri gider felan. After kafası yaşatırlar bana.

Bazıları ise... sentetik. 
Kısacık zaman dilimine mükemmel hisler sığdırırlar. Dünyama ivme katarlar. Şarkılar şöyletirler. Enerji yıldızcıkları getirirler hayatıma. Saatleri gün gibi yaşatırlar. Yazarlar, çizerler, ararlar,sorarlar, bütün hisleri seninle aynı anda yaşamak için çaba gösterirler. En kötüsü de bunu sana var gücü ile anlatmaya çalışırlar. Kitler seni bu durum yaşamın bir evresinde. Renkleri karıştırırlar ve ikimizden yeni bir renk çıkartırlar. Bana uykuların en güzelini bahşederler ama bir gün uyandığımda O yoktur. Yoksunluğunu değil bıraktıklarını hatırlayarak kendimi mutlu ederim.

"Keyif verici maddelerden uzak durunuz." jhajkgdas.
İyi haftasonları, ben sinemaya gidiyorum, benle gelen? : )


(görsel: lounge96)

5 yorum:

  1. Simdi bu yoruma sevineyim mi uzuleyim mi? akajahaha

    YanıtlaSil
  2. Ben pek yapmamaya çalışıyorum ama hemcinslerim, kadınları etiketlemeyi, belli kalıplarla tanımlamayı pek bi seviyor.

    bkz: eğlenilecek kızlar, ilk buluşmada veren kızlar, ilk gece verdiği adamla evlenmek isteyen kızlar, evlenilecek kızlar, hayalin ne sorusuna evlenmek istiyorum diyen kızlar, evlenmeden olmaz diyen 30 yaşındaki kızlar, erkek gibi kızlar, sakallı erkek sevmeyen kızlar, torrent kullanabilen kızlar, pes oynayan kızlar, kokoreç seven kızlar, rakı içen kızlar...

    ama yurdum insanı için bütün kızların ortak bir noktası var; "kezban olmak". yalnız erkekler değil, kadınlar da kullanıyor bu lafı artık. bence sinir bozucu bi ifade ama hak edenler yok mu, var tabi.

    bizim kullandığımız kalıplar daha bi direk, daha bi odun gibi. işin duygusal kısmıyla hiç alakamız yok :)

    bi de mesele ters açıdan bakıyım dedim.

    YanıtlaSil
  3. Ben bu yazdigin kadin ve erkek tiplerine ne istedigini bilmeyenler diyorum, ha benim nacizane fikrim "guzel bi sigara > erkekler" skshshs kafalar cok rahat,mis

    YanıtlaSil