7 Ocak 2014 Salı

"She Was Great!" (*)


Bu sıralar mutsuzluklarımı törpülüyorsunuz. Siz de iyi ki varsınız Dünya'nın başka yerlerinden gelen insanlar. Beni aydınlattığınız ve geliştirdiğiniz için teşekkür ederim. İşim sizin tatillerinizi kolaylaştırmak değil; seyahatlerinizi, "en iyisi" yapmak.

"At the reception, I met Silvia who is excellent when advising best destinations to visit. Silvia is amazing professional help with great smily face. She made my life easy in the heart of one of the largest cities in the world." (M.Z - tripadvisor)"

"Ητοποθεσια,καθαριοτητα,ανεσεις,προσωπικο στην υποδοχη ειδικα η Silvia ευγενεστατη,προθυμη,εδινε αμεση λυση σε οτι χρειαζομασταν,με αριστη γνωση αγγλικων." The location, cleanliness, comfort, reception staff especially the Silvia is courteous, willing, give immediate solution to that need, with excellent English. (antonios - Booking.com)

Hotel is very near to the party and the stores...even though it is not a noisy place....room service is good, everybody is very friendly and helpful, especially Silvia, she recommended great places to explore. (Princess from Katar - Tripadvisor)

Silvia at the reception was most helpful in planning our day trips and tour. Would definitely recommend to friends and family. (Rehan - Booking.com)

*(O mükemmeldi.)

2 yorum:

  1. Ben bu sık sık yapıyorum, otel, kargo şubesi, market çalışanı diye hiç ayırmadan. Biri bir yerlerde canla başla ve gülümseyen bir yüzle çalışıyorsa pohpohlanması ve bu insanın varlığından herkesin haberi olması gerektiğini düşünüyorum. Sana da "Well Done!" Sıla'aanım, ben seni resepsiyonda görsem zaten asılırdım, bir de üstüne barbar kocamı dürtüp "ohanegzelkızbak" derdim ahahaha :D

    YanıtlaSil
  2. Ben bir de otelin en gülümsemek zorunda olan çalışanıyım çünkü konaklama sektöründe Misafir İlişkileri Yetkilisi olmak bunu gerektiriyor :) Mutsuz görünme gibi bir lüksüm yok ama ben halimden ve işimden memnunum. ^^

    YanıtlaSil