29 Ocak 2014 Çarşamba

Maskeli Balo

Mart,28 benim doğum günüm. Son yıllarda, birazda hayat akışımdaki tercihler nedeni ile tatavalı bir doğum günü kutlamadım. Şu, "ayh ben hiç sevmem kutlamayı "diye artistlik yapanlara da uyuz olurum. Çok aşırı bir neden olmadığı sürece, bu söylem samimi gelmiyor bana. Bir insanın kendisine bir kez verilmiş bir şansın dönümü, bence hayat üzerinden kutlanılacak en hoş şey. Şu ağlak sokak şiirlerini bloglarınızda ya da instagram hesaplarınızda paylaşmaya vakti nasıl buluyorsanız, bence bu şansı yakalamış olmanızın mutluluğunu kendinize ilan etmelisiniz. Ay neden buna takıldım şimdi bilmiyorum, çevremde bir kaç kişi aklıma geldi böyle kıl kıl triplere giren. Yazasım geldi. Aaaa konuyu şuraya bağlıcam. Bu yıl diyorum ki, bişiler yapayım. Ama karar veremedim. 29'unda İzmir'e oy kullanmaya gideceğim ve o gün erken saatte alkol satışı bitiyor. Cumartesi günü hali ile mundar olacak. Cuma gününden de hayır gelmez, ertesi gün iş var. Yani böyle garip bir durum var. Bir önceki hafta bizim tayfa ile belki bişiler yapayım belki diyorum. 22'si gibi. Fikriniz var mı? Belki güzel bir performansa denk gelir? Şimdi hemen bu yazıyı okuyunca "ooo seksi yazı, oooo maske ooo seksi maske ooo" diye beni eleştirecek ve bunu hemen whatsapp'tan yazacak bir isim biliyorum. O kendini biliyor. Ama yazmadan da edemicem. Geçen H&M'de gezerken mor ve siyah renkli şu seksi maskelerden gördüm. Çok hoşuma gitti. Bu yılın trendi bu. Yılın ikonik hatırası olarak 1-2 tane edinip o akşam partide kullamak istiyorum. Kendileri şunlara benziyor. Çok tatlı bir imaj olmaz mı o akşam için? Ne dersiniz? : ) 

5 yorum:

  1. Ben beğendim maskeleri, leoparlı varsa ben de alırım :)

    Hiç tantanalı doğum günü kutladığım olmadı galiba, düşündüm de. Birileri arayınca seviniyorum ama, pasta da alırım hep. Bu sene içeceğim, gelsin şemsiyeli içkiler, gitsin fosforlu shot'lar, 35 oluyorum, herkes ayağını denk alsın! :D

    "Yan cebime koy"cuları ben de sevmiyorum, insanlar ne istiyorsa onu söylesin, beni "böyle dedi ama şöyle mi demek istedi?" diye germesinler.

    YanıtlaSil
  2. Allaşkına 18.00'den önce şuraya yorum yazarken daha az komikli şeyler yaz Mina abla yoksa lobby'nin ortasında avaz avaz yerlere yatana kadar gülmek zorunda kalıyorum :) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Leopar,hımm çok tanıdık geldi bu leopar talebi, sevdiğinden olabilir mi:P:P:P Pasta değil de,o gece istiklal'de halay felan çekebilirim, bilmiyorum benim sağım solum belli olmaz , çekmişliğim de var.

    YanıtlaSil
  3. Ben de planlarımı 40ıma göre yaptım. 2 sene kaldı zaar. Çok görkemli olmalı!

    Ben hoşlanmıyorum diyordum, baya hoşlanıyorum ayol. Çünkü yaz bebesiyim ben. Okulda yaş günü kutlamak olmadı hiç. İşe başlayınca dadına vardım!

    YanıtlaSil
  4. Yanlız ben de kutlama işini sevmeyenlerdenim (fazla vurmayın) :/ Gerçi bizim türümüz böyle sanırım :D Çevremde de hiç öyle doğumgünü işlerine can atan bir hemcinsime rastlamadım. Ruhumuz çekilmiş sanırım. Neyse yapacak bişi yok.

    Maskeli balolar her zaman gizemli ve egzantrik gelmiştir bana.

    YanıtlaSil
  5. Jardzy; benim de 30'a 2 kaldı,pek saymıyorum artık bu sayıları çünkü her yıl artıyor :) ama içimde böyle 2014ê karşı güzel bir enerji var,bu enerjiyi bu maskeler ile neşelendirmek istiyorum.

    Zihin, maskeni al gel,yer ve saat bildirimi yaparım sana,bakarsın bizim ekibi görünce fikrin değişir. Belli mi olur! ^^

    YanıtlaSil