18 Ocak 2014 Cumartesi

Lanetlik Şehir

Bile bile üzdüm kendimi ne kadar kerizim hala. İnatla inatla kerizlikten ders almıyorum. Adam olmaz benden. Bi sik olmaz.

Akşam hiç eğlenmedim, çok geç çıkıp çok erken döndüm. Aeroplane çok güzel çaldı. Propaganda çok kalabalıktı. Öncesinde Orkun çaldı. The Room kapalıydı, çıkıp oturcaktık. 1 bira, yarım sigara içtim. Yamuldum kaldım. Sabahta işe yine yetişemedim. 

Iphone'umun playlistinde korkunç bir yenileme yaptım. Bazı isimler şunlar; Blue Pilots Project, Geyster, Cashmere, Charles Webster, Daniel Solar, James Black, Goldfrapp. Güzel oldu bence. Çok can sıkar bu playlist bu hafta sonu.

25 Ocak'ta Ada Kitap, Ahmet Ümit imza günü düzenliyor. Çok hoş bence. Hemen giderim iş çıkışı.

Kafamın karmaşıklığına mı kızayım üzüntümün üstesinden gelemeyişim felan derken, 2 kilo daha vermişim. 

Neyse, ben biraz Valique dinleyip eve yürümek istiyorum. Ya da bilmiyorum belki İstiklal'de gezer kitap okurum. Yemek de yerim. 

Siktirolup gidesim var bu lanet şehirden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder