22 Ocak 2014 Çarşamba

Kariyer Dediğin Nedir ki Gülüm

Bugün bir arkadaşla kariyerlerimiz hakkında biraz sohbet ettik. Whatsapp saolsun. Bana şöyle de böyle de yeri iyiymiş de çok kazanıyormuş da, bir sürü şey anlattı. Aynı mesleği yaptığımızı, benim daha iyi yerleri hak ettiğimi ve ekiplerine katılmam gerektiğini felan anlattı. Ya insanlar fazla mı rahat yoksa gerçekten bu 2 kuruş bile kazanmadığım bu işten maddi anlamda sikilmek benim mi hoşuma gidiyor anlamıyorum. Övüyor o da kendini ve işletmesini ama on the other hand, ben bu huzuru başka yerde arayacağım diye bazen burada perişan oluyorum. Evet kazancım çok az, böyle bir işletme için belki normal ama ben hep daha fazlasını yaptığımı düşünüyorum ve karşılığını bile bile istemiyorum. Sanırım yarın bir gün, bu kadar çok söz sahibi olduğumu düşündüğüm markamı aramaktan çekiniyorum. Bunun rahatsızlığı hep kafamı kurcalıyor. Fazla aile olduk. Vıc vıc olduk yani. İşte bunlar hep kariyer riskleri. Özel sektör boku. 

Neyse... Öyle kafama takıldı birden.

Ben gidiyim biraz reklam briefi yazayım, kafam sikilsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder