16 Ocak 2014 Perşembe

KAÇ PARA ULAN 1 DİSİPLİN

Sizce evime 8 dk felan olan Maçka Parkı'na ve Nişantaşı tarafına akşamları yürüyüşe mi çıksam yoksa adam gibi bir spor klübüne gidip 3 aylık üye mi olsam? Yaşım neredeyse 30 oldu ve ben hiç spor yapabilmiş değilim. Antalya'da yaşadığım zamanlarda yalandan yürüyüş yapardık ama gayet yalandandı. Şimdi işten çıkıp 15dk yürüme mesafesinde olan evime bile ağlayarak gidiyorum. Sigara konusunda da pek parlak gelişmelerim yok. Kolestrol ilacı desen, bu konuda en komik tutarlılığa sahibim, artık geceleri içmeyi öyle unutmuşum ki, 2 Aralık'da bitmesi gereken 90'lık kutuyu hala içiyorum ve devlet yine 30 filmden başlatacak. Kan değerlerim konusunda zerre fikrim yok. Gördüğünüz gibi kafamı disipline etme konusunda biraz başarısızım bu aralar. Bunları göz önünde bulundurduğumda bir spor salonu bana fazla gelecek gibi. 

Kararsız kaldım. Bilemiyorum. Çok mutsuzum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder