20 Ocak 2014 Pazartesi

Hoodie Kafa, Çakma Brooklyn ve 10 Duvar

Biraz rahat bıraksalar da keşke, pişmanlıklarımı içimde yaşasam. Yaşayamıyorum. Yani tam yaşayacam böyle bi gülme geliyor. sakhdkas


Cumartesi günü Kum Saati'nde Blues dinledik. Gerçi yıllarca Brooklyn'de yaşamış birini Beyoğlu'nda Blues dinlemeye götürmek çok mizah ama O'nun sevdiği şeyleri yapmak benim hoşuma gidiyor. Beyoğlu çakma bir Brookyln oldu içimizde. Böylece geçtiğimiz haftalarda gelemeyen adam ile, Asude'ye yetişemeyip beni zum biçimde eve göndermenin telafisini yapmış olduk. 1-2 mekan daha önceden gezmiştik. Dorock, Pendor felan. Kasette'e uğradık ve Cumartesi böyle bitti. Bitene kadar da çok uzun bir zamandır karnıma ağrılar giresiye kadar gülmediğimi farkettim. Öyleymiş yani. Bana gecenin 1'inde eve dönerken İstiklal'de şarkı söyledi. Sam Cooke - A change is gonna come. Böyle bayaa çıplak sesle. 


Eric Clapton'a Türkçe Öğretmeni diyen bir adam bu işte. Ama bişiler biliyor da diyor. Düşünsenize 12 yıldır tanıyorum ben bu adamı ve yanına gittiğimde soslu somon felan pişiriyor. Canı sıkılınca el yapımı hamburger yapıyor. Çok tatlı hayalleri var. Haftaya bir kaç evrak işi için Brookyn'e gidicek. Ben ise keko gibi magnet istedim ondan kjsakdsh. Belki bana ordan bir tane de hoodie getirir. Üzerine Brooklyn de yazar belki. Hoodie'lere dayanamıyorum biliyorsunuz. Bir sürü hoodie ile aynı evde yaşabilirim. 

Pazar günü evi bırak yataktan bile çıkmadım. Tüm günüm şu sıralamada geçti: Yatak - kahve - kahvaltı - kahve - pinterest - resident advisor - itunesplayer- facebook - instagram - twitter - itunesplayer- whatsapp - tarçın - yatak - yemek - itunesplayer- sigara - yatak. Ne kadar işsiz bir liste.

Yeni yaptığım iphone playlistim ateşler ediyor. Bam bam bam! Cumartesi günü yarım sigara içip, evden erken çıktım, Cihangir'e indim. Kafamı bi kaldırdım akşam olmuş. Leş.


Haftaya başladım. Çok yoğun değilim. Bir boşluk hissi yüklendi gidiyor. Vitesi boşa almış gibi. Salak da bir enerji ile sabah kalktım. Bir kısmını ihtiyacı olanlara gönderdim. Voovv vooov vooovv ellerimi havaya kaldırarark böyle bir yandan da Ten Walls - Requiem çalıyor.

İyi haftalarınız olsun, heyecanın peşini bırakmayın,sevişin ve asla küs uyumayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder