8 Ocak 2014 Çarşamba

Garanti'ye Bugün Bir E-mail Attım

İnternet bankacılığınızın menüsü ile ilgili 1 soru için, yetkililere online ve telefon ile ulaşamadım. Sosyal medya - Garantiyesor destek hattından görüş bildirdim. Saolsunlar bana hemen ulaştılar. Sosyal medya yetkilisi beni ve kendini müşteri destek hattına konferans ile bağladı. Ancak müşteri yetkilisi "bu şekilde görüşme kabul edemiyorum, müşteri bize kendisi telefon ile ulaşması gerekiyor dedi. :))))) E zaten ben ulaşamadığım için sosyal medyanıza mesaj atmıştım. 

Dünya'nın en komik banka görüşmesine şahidim.

Şikayetlerim ve sorularım şöyle ;

1- Sosyal medya uzamanınız bu detayı bilecek kadar görüşme yapmış olması gerekir,peki orda ne iş yapıyor? 
2- Bana bir çözüm sunmayan destek hattı, nasıl destek hattı oluruyor? 
3-Zaten kendilerine ulaşmadım, lükse bakar mısınız, görüşmeyi kabul etmiyor. Telefon ile beni konferansa bağladılar, o zaman neden konferansa bağlandım?
4-Siz kredi geçmişi kötü olan müşterileri çok seversiniz, benim de kötü,o yüzden neden bu şekilde davranıldı anlamadım? Halbuki daha çok ilgilenmeniz gerekirdi?

Şikayetim çözülmedi, çözülmesini de istemiyorum ama bu komikliği sizinle paylaşmak istedim. 444 0 333 terkedilmiş kız gibi beni aramasın lütfen. 

Silvia
Müş. no. 902....

(Yazdığım e-mail,üzerinde hiç değişiklik yapmadım.)

2 yorum:

  1. Merve var, burda bir şubede. Merve halleder bence :D Belki sen de onu berbere götürür, mavi farını kırar sevaba girersin. Garanti Bankası için bir artı değer Meaarvaa.

    YanıtlaSil
  2. Okudum okudum, ikimiz de aynı anda yazmışız ne tesadüf ki. Dünden bu yana bu dangozlarla uğraşıyorum. Ay bir de hayatımdan 3 dk ayırıp e-mail attım, bakalım dönecekler mi ? :/ Gerzekler. Merve ismini de zaten çok sevmem. Iyyyy mavi far : A BIG FAIL

    YanıtlaSil